YNWA

695 78 0
                                    

"Hyungdeul , gomawo".

Jungkook tersenyum sambil memandang langit yang seakan-akan mahu hujan itu.Mungkin langit juga turut bersimpati dengan dirinya.

Semua orang yang disayanginya mula hilang satu persatu.Bermula dari Seokjin dan sekarangnya semua member.Dia kini BERSEORANGAN.

"Hyung semua dah janji yang kita akan mati sama-sama tapi  ,tuhan lebih tahu.Haha ,kook rindu hyung tahu tak.Sekarang kook dah tak tahu nak kacau siapa lagi.Kook rindu nak berdebat dengan Jin hyung , nak kacau Jimin ,nak buat kerja gila dengan Taehyung, nak ketawa sama-sama macam dulu.Kook rindu semua tuh ".

Dan dengan itu satu persatu titisan mutiara jatuh ke muka bumi.Dari langit dan juga dari dirinya.

..

"Acap kali , kook ingat tentang memory kita . Dan acap kali juga kook rasa sedih bila teringatkan realiti.Sakit hyung.Tolong kook.Kook tak mampu".

"Sampainya hati hyungdeul tinggalkan kookie keseorangan.'You Never Walk Alone'.Kookie tahu hyungdeul semua selalu ada dengan kook tapi jeball , munculkan diri korang.Kook nak peluk korang semua , nak cerita itu dan ini , nak bergurau dengan korang".

Tangisan dan esakan bergantian keluar dari tubuhnya.Perit di dalam hati semakin bertambah akibat mengingatkan memori mereka semua.Dirinya yang dulunya girang dan gembira, tetapi sekarang bertukar suram dengan kesedihan.

"Terima Kasih kerana hadir dalam hidup jungkook".



FOREVER ° 영원히 (theories)Where stories live. Discover now