אפילוג

6.8K 214 41
                                    

היי יפות שלי ושבת שלום
כפי שאתם רואות הכותרת של הפרק הזה נקראת 'אפילוג' כי....
סיימתי לכתוב את האפילוג שלו כל כך חיכיתן אז בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכן פעם נוספת ולהגיד תודה שקראתן והגבתן ותמכתן ועזרתן והייתן לצידי אז תודה רבה אתן אדירות!!
אוהבת אותכןןן מלאאאאא (בטונות)

אפילוג:
"מלכה שלי" שמעתי את קולו של דיימון ואת הנשיקות שלו לאורך כל גבי "דיימון" אמרתי בצחקוק "תפסיק" אמרתי ולא הפסקתי לצחוק "אבל קומי כבר.. משעמם לי" הוא אמר "בואי נעיר את אשלי ודילן גם ככה הם צריכים לקום" דיימון אמר "זה יום שבת תן להם לישון" אמרתי "אבל יש היום את המפגש עם כולם" דיימון אמר "אה נכון ברח לי מהראש.. טוב אז אני אלך להעיר אותם" אמרתי והורדתי מעליי את השמיכה הנעימה ונכנסתי למקלחת.. עשיתי את סידורי הבוקר שלי ויצאתי מתכוונת להעיר את המלאכים הקטנים שלי "בואי נעיר אותם יחד" דיימון אמר ויצא יחד איתי לחדר שלהם..
"תיראי איזה מלאכים קטנים עשינו" דיימון אמר וצחקתי התקדמתי לכיוון הנסיך הקטן שלי ושל דיימון ודיימון התקדם לנסיכה הקטנה שלי ושלו ולחש באוזניה, כמוני.. "ילד קטן שלי" אמרתי ונשקתי את ראשו "בוקר טוב" אמרתי והוא שיפשף את עיניו והרים את ראשו מהכרית "עוד חמש דקות" הוא אמר והניח את ראשו על הכרית שוב "קום מתוק שלי היום תראה את כולם" אמרתי בניסיון לעורר אותו "את איתי לוגן ואדם?" הוא שאל בהתלהבות "כן" עניתי "אז אני קם" הוא אמר והוריד את השמיכה מעליו הוא ואשלי יצאו מהחדר שמחים על עוד יום שהם חיים "זה מדהים" אמרתי מחייכת "אני יודע" הוא אמר וחיבק אותי "זה חלום שהתגשם" הוא אמר "לגמרי" חיזקתי את דבריו ויצאנו מהחדר ירדנו למטה והכנו לקטנים ארוחת בוקר ואז הם ירדו והתיישבו בשולחן כשהם לא מפסיקים לצחקק ולחייך "בוקר טוב מלאכים שלי" אמרתי בעודי נותנת להם לשתות שוקו בכוסות ונותנת להם נשיקה בראש "בוקר טוב אמא" אשלי ודילן אמרו יחד "איך ישנתם?" דיימון שאל כשהוא שם עוד טיפה מהבלילה של הפנקייקים המיוחדים שלו "חלמתי שאנחנו הולכים לטייל בארץ לעולם לא" אשלי אמרה ואני ודיימון חייכנו מהמתיקות הלא פוסקת שלה "ומה אתה חלמת קטן שלי?" אמרתי מגישה לו פנקייק אחד "חלמתי שאני ואבא בנינו בית עץ עם נדנדה ושאמא מנדנדת אותי ואת אשלי" הוא אמר וצחק.
אני ודיימון התיישבנו והסתכלנו על המשפחה שבנינו.
לאחר שהקטנים סיימו לאכול הם התיישבו בסלון וצפו בטלוויזיה בעוד אני ודיימון מסדרים אחריהם אבל אני אוהבת את זה.. לדעת ולראות שהם מאושרים, זאת המשמעות של אושר בשבילי ואני לא צריכה יותר מזה.
"לכי לקטנים אני אנקה פה" דיימון אמר כשראה שהתכוונתי לשטוף כלים וזה הזכיר לי את היום הזה כשעוד היינו בתיכון ואני שטפתי כלים אבל דיימון בדיוק סגר לי את הברז ורדף אחרי ולא נרגע עד שלא ניקה בעצמו "בייב" אמרתי והתכוונתי להמשיך אך הוא קטע אותי "נסיכה.. לכי תארגני אותם ואני אסדר פה" הוא אמר ויצאתי מהמטבח הולכת לכיוונם "רוצים לראות היום את כל החברים" אמרתי בהתלהבות "כן כן" הם אמרו בחיוך וקמו בקפיצה "אז בואו" אמרתי ועליתי איתם למעלה ניקיתי מהם את כל השוקולד שהיה מרוח להם על הפנים והלבשתי אותם וכאשר סיימתי הורדתי אותם למטה "מי אלה? היפים האלה?" דיימון אמר וחייכתי הושבתי אותם בספה שבסלון ושמתי להם ברני וחברים והם התחילו לשיר ולצחקק מברני "אנחנו למעלה" אני ודיימון אמרנו ועלינו למעלה הכנתי בגדים והנחתי על המיטה לקחתי מגבת ונכנסתי להתקלח ודיימון חיכה על המיטה שאצא.
הורדתי את בגדיי ונכנסתי אל זרם המים החמים נרגעת וחושבת על כל האושר שיש לי בחיים..
כשסיימתי יצאתי כשמגבת כרוכה על גופי ועוד מגבת על שיערי מרחתי קרם על גופי לבשתי הלבשה תחתונה ויצאתי חוזרת לחדר "את כל כך סקסית" דיימון אמר וגרם לי לצחקק הוא התקרב אליי ואחז בישבני וצבט אותו "עכשיו עשית לי סימן" אמרתי נעלבת "תראי" הוא אמר בהתלהבות "חכה לערב" לחשתי באוזניו בסקסיות "מחכה בקוצר רוח" הוא לחש בחזרה התקרבתי אליו מרגישה את הבליטה נמחצת על בטני התחתונה שנינו היינו להוטים כמו בפעם הראשונה הוא התקרב אליי "לא אמרנו שמחכים לערב?" אמרתי בחיוך מרוצה מעצמי "תחמנית" הוא אמר וצחק "אל תדאג בייב אני אפצה אותך על זה" אמרתי מחייכת "אני בטוח" הוא אמר מחוייך לקח את המגבת ונכנס להתקלח ואני התארגנתי וירדתי לקטנים שעדיין ראו את הקלטת של ברני וחברים בהתלהבות.. העפתי מבט אליהם והלכתי לכיוון הטלפון חייגתי למאדי וחיכיתי שתענה "היי מאדי" אמרתי "היי יפה שלי.. אתם באים עם הקטנים היום כן?" היא שאלה "בטח, דיימון מתארגן עכשיו אני והקטנים מוכנים" אמרתי "איך הקטנים? לא ראיתי אותם הרבה זמן" היא אמרה "הם בסדר.. ילדים נוחים עכשיו הם רואים את ברני והם רק מחכים לראות אותך ואת כולם" אמרתי והיא צחקה "מה עם שון?" שאלתי "בסדר גמור.. הוא הלך עם איתי לקנות כמה דברים והם תכף חוזרים" היא אמרה ואז שמעתי את אשלי צועקת "נהדר.. תקשיבי נדבר על זה אחר כך הקטנה שלי קצת התעצבנה אני ארגיע אותה ונצא אליכם" אמרתי והיא אישרה וניתקה "מה קרה יפה שלי?" שאלתי "ברני ניגמר" היא אמרה "אז אני אשים לכם קלטת אחרת של ברני.. אל תבכי יפה שלי" אמרתי שמה קלטת נוספת והיא ישר העלתה חיוך על פניה עבר עוד קצת זמן ודיימון היה מוכן וירד למטה "אבא זאת הפעם הראשונה שלקח לך שעה להתארגן" דילן אמר וצחקתי "יש לנו ילד גאון" אמרתי והוא חייך "נו ברור יופי שלך חוכמה שלי" דיימון אמר והתפוצצתי מצחוק "מה את צוחקת?" הוא שאל "אתה מצחיק" אמרתי "אתם באים?" אשלי צעדה לכיוון הדלת "באים" כולנו פצחנו במקהלה לקחתי איתי את התיק ויצאתי מחזיקה בידיהם של דילן ואשלי מובילה אותם לכיוון המכונית.
דילן הצטרף ועזר לי לחגור אותם מאחור כשסיימנו הלכנו לצד שלנו נכנסנו ונסענו לכיוון הבית של מאדי ואיתי "הגענו" דיימון אמר חונה את המכונית ומכבה את הרדיו יצאתי מהאוטו מוציאה את דילן ומחזיקה בידו ודיימון הוציא את אשלי והלכנו לכיוון הדלת.. דפקנו מספר נקישות על הדלת ואז היא נפתחה מאדי עמדה שם עם חיוך רחב "שלום" היא אמרה והכניסה אותנו לביתה וחיבקה אותנו "מה שלומכם קטנטנים?" מאדי שאלה וחיבקה אותם "אנחנו בסדר" אשלי ודילן אמרו ביחד בחיוך גדול והלכנו לחצר הגדולה שיש בביתם "בואי אני אעזור לך" אמרתי "לא זה בסדר אין צורך" היא אמרה מחייכת "מאד אני מתעקשת" אמרתי וקמתי ממקומי "תשמור עליהם בייב" אמרתי לדיימון והלכתי עם מאדי למטבח הכנו כמה דברים והבאנו שתייה ואז נפתחה הדלת איתי ושון נכנסו "מאמי חזרנו" הוא אמר אך כשראה אותי ישר בא לעזור לי כי ראה שהעמסתי יותר מדיי דברים "תודה זה בסדר" אמרתי "אלכס" הוא אמר והסתכל עליי נתתי לו לקחת שני בקבוקי שתייה והמשכתי לכיוון החצר הנחתי על השולחן והעפתי את מבטי לכיוון דיימון שמשחק עם אשלי, דילן ושון חייכתי והמשכתי בדרכי "לא אמרתי לך שלום כמו שצריך כשבאתי אז נעשה מחדש" איתי אמר וצחקתי הוא יצא מהבית ולא הבנתי למה התכוון "מאד מה יש לאיתי?" שאלתי וצחקנו משאלתי לפתע פתח את הדלת ונכנס "מאמי חזרתי" הוא אמר באותו נוסח כמו בפעם הקודמת "היי אלכס מה שלומך?" איתי אמר וצחקתי "שלומי נהדר מה שלומך?" שאלתי "שלומי מעולה" הוא אמר והתקרבנו לחיבוק כמו בימי התיכון "אתה צריך להיות שחקן קומי" אמרתי צוחקת "יש לי את זה?" הוא שאל הולך למאדי ומנשק אותה בלחי "לגמרי" אמרתי צוחקת ואיתי צחק והלך להגיד שלום לדיימון ואני המשכתי לעזור למאדי "מה עם השאר הם לא באים?" מאדי שאלה אותי אך לא הייתה לי תשובה בשבילה אז לפתע נשמעה דפיקה בדלת והיא נפתחה "מי אמר אדר ליה ולוגן ולא קיבל?" לוגן אמר פותח את הדלת ואדר נכנסה אחריו הם התקדמו לעברנו מחזיקים את ליה ביתם היחידה "שלום" אני ומאדי אמרנו מנשקים אותם "בואו" מאדי אמרה וכולנו יצאנו לחצר "הו שלום אחות שלו" איתי אמר לאדר וחיבק אותה "היי אח שלו לא התראנו שנים" אדר אמרה וחיבקה אותו "לפני שבועיים היינו בפארק עם הילדים" איתי צחק "אויש תשתוק זה עדיין שנים" אדר אמרה מחזקת את דברייה וכולנו צחקנו הזמן עבר בינתיים הצטרפו גם אדם ורייצ'ל עם הבת שלהם סקיילר והתחלנו להעביר את הזמן בזכרונות וצחוקים מימיי התיכון "זוכרת את הדייט הראשון?" דיימון לחש לי באוזן "הדייט הכי מדהים בעולם" אמרתי בכנות "זוכרים את היום שנסענו לבית ספר ואתן שרתן את השיר הזה של ג'סטין ביבר? איך הוא הולך?" איתי ניסה להיזכר ואני ואדר הסתכלנו אחד על השנייה והתחלנו לצחוק "איז איט טו לייט נאו טו סיי סורי" התחלנו לזמזם את השיר ואז לצחוק שוב "כן השיר הזה" איתי התלהב מזה שזכרנו "למה הזכרת להן עכשיו היא תדביק אותי" דיימון אמר לאיתי והסתכל עליי וכולנו צחקנו "תראו את החוצפן" אמרתי "את יודעת שאני אוהב אותך הכי הרבה בעולם" הוא אמר נישק אותי בלחי "חמודים" לוגן אמר וחייך "נו ברור זה הזוג המלכותי" מאדי אמרה וצחקנו
המשכנו להעביר זכרונות ולצחוק ולהיות אחד עם השני, כמו פעם..
התגעגעתי לימים האלה שהיינו כל יום אחד עם השני אחרי הלימודים "היה ממש כיף" דיימון אמר שנשכב על המיטה אחרי שהרדמנו את הילדים "כל רגע שאני איתך אני מאושרת" אמרתי וחיבקתי אותו "כל רגע שאני איתך אני מאושר" הוא אמר חוזר אחריי "את האושר שלי את הכוח שלי את האוויר שלי אני נושם את הכל..
בלעדייך אני חצי בן אדם" הוא אמר וחייכתי התקרבתי לנשק אותו נשיקה עדינה אך הוא העמיק אותה והכניס את לשונו המשכנו להתנשק דקות ארוכות הוא הרים אותי כשרגלו נוגעת באיברי ומחרמנת אותי ורגליי מתלפפות סביבו הוא השכיב אותי על המיטה והוריד ממני את החולצה ונישק את צווארי נשיקות קטנות וחמימות משאיר סימן על צווארי התענגתי על הרגע הורדתי ממנו את החולצה והעברתי את ידי בין הקוביות שלו והשכבתי אותו על המיטה הורדתי ממנו את הג'ינס ובוקסר ראיתי את חברו הנאמן עומד דום באופן מושלם התקרבתי ומצצתי לו והוא נאנח והחזיק את שיערי כשראשי עולה ויורד ללא הפסקה.
לאחר זמן רב בו נתתי לו לחכות בסבלנות בשביל לזיין אותי הוא השכיב אותי על המיטה הוריד ממני את החזייה והתחתון פיסק את רגליי וללא התראה מוקדמת חדר אליי צעקתי וגנחתי "פאק בייב אל תפסיק" אמרתי והוא חדר אליי יותר מהר אחזתי בקצוות הסדין ומשכתי אותם מרוב הכאב המענג דיימון התקרב ונישק אותי נשיקה מלאה באהבה, ירד אל שדיי ומצץ אותם ואני גנחתי ונאנחתי.
הפכתי אותנו ורכבתי הכי מהר שאני יכולה הוא החזיק באגני והכניס אליי את חברו יותר עמוק "את כל כך שלי" הוא אמר שבכל הוא תוקע את חברו יותר חזק "אתה צודק אהבה שלי אני שייכת רק לך" אמרתי בחיוך "אני אוהב אותך" הוא אמר להוט וכתגובה נישקתי אותו הוא הפך אותנו בחזרה כך ששוב אני שוכבת עם גבי כלפי המיטה ואיברו עדיין תוקע בתוכי "אני כל כך אוהבת את הנוכחות שלך בתוכי" אמרתי כשהוא חודר אליי ואני גונחת "אף פעם לא יימאס לי להרטיב אותך" דיימון אמר אחרי שגמרנו יחד והוא ירד ממני.
התנשמנו מעט ונרגענו מהמאמץ לקחנו בגדים ונכנסנו להתקלח ביחד כשיצאנו נשכבנו במיטה דיימון חיבק אותי חזק לקחתי את ידו ושילבתי את אצבעותיו באצבעותיי והסתובבתי עם גבי אליו ועצמתי את עיניי, מריצה את הרגעים המהנים בראשי נזכרת ברגע בו דיימון אמר שהוא אוהב אותך ובתגובה נישקתי אותו "אני אוהבת אותך" אמרתי אחרי דקה ארוכה של שתיקה "גם אני אוהב אותך" הוא אמר בקולו הנמוך והסקסי ונשק לראשי חייכתי חיוך מאושר ונרדמתי לצידו, לצד הגבר שלי...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 09, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

stay strongWhere stories live. Discover now