פרק 78

4.5K 253 12
                                    

פרק 78:

אני לא יודעת מה קרה אבל אני שמחה שלוגן עבר הלאה והבין שאני ודיימון אוהבים אחד את השנייה וששום דבר לא יפריד בינינו.. "כנראה שהוא הבין שאת שלי וששום דבר לא יצליח להפריד בינינו" דיימון אמר "בדיוק חשבתי על זה" אמרתי וצחקנו..
~נקודת המבט של לוגן~
כוסעמק אני לא מאמין שאלכס ודיימון ראו את זה.. מה אני יעשה עכשיו? בכלל לא רציתי להיות קרוב לרייצ'ל וכמעט להתנשק איתה.. היא, מאדי ובלייק הכריכו אותי לעשות את זה כי הם יודעים שאני אוהב את אלכס עכשיו איך דיימון הטמבל הזה יפרד ממנה?.. הוא לא יאמין למילה אחת שיוצאת לי מהפה ואז הוא לא יפרד ממנה, לעזאזל איתם איך הייתי החבר הכי טוב של בלייק החלאה הזה? מה אני אעשה עכשיו?
~נקודת המבט של אלכס~
בינתיים היום שלי עובר טוב הוא כמעט נגמר ולא פגעו בי או הציקו לי בכלל אבל אני לא יכולה לסמוך על זה כי בינתיים אין לי חברות בבית הספר אין לי ידידים.. יש לי רק את דיימון שאיתי עכשיו.. וכנראה שמחר איתי ואדר יבואו ללמוד איתנו ואני ממש שמחה כי הם מדהימים והם חברים טובים.. "אלכס" דיימון העיר אותי ממחשבותיי "מה?" שאלתי "את באה? היום נגמר" הוא אמר "כן.. סליחה" אמרתי מובכת "זה בסדר.. בואי" הוא אמר והלכנו לכיוון הג'יפ "היה יום סבבה" אמרתי "כן?" דיימון שאל "זה נראה לי היום הראשון שלא פגעו בי" אמרתי "כולם ישתנו בסוף ויתפסו שכל.. אני מבטיח לך" דיימון אמר וחייכתי כי אני יודעת שהוא צודק.. כך תמיד חשבתי ותמיד האמנתי אבל עכשיו זה כבר צפוי..
"שלום" אני ודיימון אמרנו כשנכנסנו לבית "שלום.. איך היה בבית הספר?" סופי שאלה "כיף מאוד" אמרתי בחיוך "שמחה לשמוע" היא אמרה "אני רעב" דיימון אמר ונשען על השולחן "מתי אתה לא רעב" סופי שאלה בציניות וצחקתי "מה אני צריך כוח" הוא אמר "למה בדיוק?" שאלתי מחכה לתשובה שלו "כדי לעשות אותך מאושרת כל יום מחדש" הוא אמר וחייכתי "בוא אני אכין לך לאכול" אמרתי ומשכתי אותו למטבח "טוב אני הולכת לחדר לעבוד.. אם תצטרכו משהו תיקראו לי" סופי אמרה והלכה "סבבה" ודיימון אמרנו "טוב.. מה מכינים?" שאלתי "בואי נכין פיצה" הוא אמר מרוצה מעצמו "טוב" אמרתי וצחקתי
-כעבור 45 דקות-
הכנסתי את הפיצה לתנור "עוד מעט זה יהיה מוכן" אמרתי "בואי נזמין את איתי ואדר" דיימון אמר ושמחתי "סבבה" עניתי והלכתי להתקשר לאדר הזמנתי אותם והסברתי להם איפה אנחנו גרים והיא אמרה שהיא ואיתי התארגנו ויבואו.. בינתיים עשיתי כלים כדי לא להשאיר לכלוך אחרינו.. אני לא אוהבת שסופי עובדת קשה ואם אני יכולה לעזור לה אז למה לא? ודיימון סידר את השולחן "מתי הם יבואו?" הוא שאל "הם מתארגנים ובאים" אמרתי מוציאה את הפיצה מהתנור "נו מה אתה אומר על חברה שלך?" שאלתי "אני אוהב אותך" הוא אמר ונישק אותי...

stay strongWhere stories live. Discover now