Joe Sugg
Dar vienas vakaras spoksant į telefone esančią mano ir Caspar nuotrauką. Kodėl jos neištrinu? Nežinau. Kodėl apskirtai neištrinu visų nuotraukų kurios primena jį?
Atsiguliau ant šono ir telefoną padėjau šalia savęs. Ilgėjausi jo. Labai. Ilgą laiką bandžiau būti stipriu ir nepalūšti, tačiau dabar man tikrai reikia apsiverkti kaip mažai mergaitei.
Jaučiau kaip mano skruostu nurieda viena ašara, vėliau sekė ir kita. Nekenčiu kai esu silpnas, tai parodo, koks skystas esu. Todėl dažniausiai ir bandau vaidinti, kad Caspar jau seniai esu pamiršęs ir jis man nerūpi. Tačiau dar ir kaip rūpi.
Aš neįsivaizduoju kaip jam sekasi, ar jis su kažkuo draugauna ir panašiai. Paklausčiau Oli, tačiau jis iškarto pasakytų Caspar ir jie abu iš manęs pasijuoktų, iš mano beviltiškumo.
Net pats nepajutau kai garsiai sukukčiojau. Trenkiau sau per veidą kartotamas, kad susiimčiau į rankas, bet tai sakydamas aš tik dar labiau apsiverkiu.
"Joe?" Will pravėrė duris. "Kodėl tu verki?"
Po velnių.
"Aš neverkiu. Tiesiog akys ašaroja." Greitai pasakiau ir atsikrenkčiau, kad balsas nedrėbėtų. "Ką tu čia veiki?"
"Galiu nakčiai likti pas tave? Jei tu prieš, galėsiu nueiti į motelį." Will tarė.
"Ne, gali likti. Bent kartą nebūsiu vienas." Sumurmėjau.
Will paėmė mano telefoną į rankas ir keletą sekundžių į jį pažiūrėjęs, pažvelgė į mano ašarotas akis.
"Liūdi dėl jo?" Will paklausė ir atsisėdo šalia.
"Maniau, kad vienatvė man patiks, tačiau klydau." Sumurmėjau.
"Ateis laikas kai rasi tau tikrai skirtą žmogų. Gal Caspar buvo tik kažkas panašaus į išbandymą?"
Nusijuokiau iš Will žodžių.
"Ką? Aš bandau mąstyti logiškai." Will taip pat nusijuokė.
"Tau nereikia mąstyti logiškai." Pasakiau ir atsidusau. "Velnias!"
"Kas?" Will paklausė.
"Susitariau šiandien eiti pas Jack. Nori kartu?" Atsistojau ir paklausiau jo.
"Jo galim." Will linktelėjo ir nusišypsojo miela šypsena.
Pagriebęs telefoną ir su dideliu liūdesiu ištryniau mano ir Caspar bendras nuotraukas.
Man jų nebereikia.
Koks geras jausmas rašyti dalį ir klausyti Joe spofity playlista :')))))))
YOU ARE READING
Snapchat // Jaspar✔
FanfictionCasparLee: viršus ar apačia? JoeSugg: ką Caspar norėdamas pasilinksminti parašo vaikinui dar pats netikėdamas, kad tarp jų kažkas įvyks. Pirmas ir antras sezonas Už koverį dėkoju @PotatoOfficial ❤