Chapter 21

1.8K 138 3
                                    

"Nan noreul choahanikka."

"Bworago? Yah, apa kau merepek ni?" Trix tidak tahu apa yang dia patut rasa sekarang ni.

"But why...you chose Jimin?" B.I semakin mendekati Trix.

"I need to go." Kata Trix lalu berjalan keluar dari bilik tersebut.

Namun, sebelum dia sempat keluar dari bilik B.I tangannya di genggam erat oleh B.I.

"Kajima..." Bisik B.I. Dia memandang Trix dengan serius+sedih.

"B.I...Saya rasa kau perlu relax kan diri kau dulu. Saya anggap apa yang kau cakap tadi cumalah gurauan." Jelas Trix lalu menarik tangannya dari genggaman B.I.

"Mian Trix." B.I menarik tangan Trix semula dan menolaknya ke arah katil.

"Yah!" Badan Trix kini berada di atas katil B.I.

"I love you! Didn't you get it?! Aku berfikir beratus kali cara untuk luahkannya. Tapi Jimin selalu bawa kau pergi masa aku baru je... nak confess." Jelas B.I dengan wajah sedih.

"Sanggup kau bersubahat dengan Minah untuk culik saya hanya sebab itu?!" Trix berasa kecewa. Tak percaya dengan apa yang berlaku sekarang ni.

"Nae. Aku sanggup buat apa je untuk dapatkan kau. And now...You're mine." B.I lalu mendekati katilnya.

"K-Kau nak buat apa..ni?" Trix berasa cemas dengan kelakuan B.I yang tetiba semacam je.

"Keokjeongma, aku akan bertanggungjawab atas apa yang aku lakukan." Kata B.I lalu merangkak atas katil dan kini berada tepat di atas badan Trix. Hanya tinggal beberapa inci je lagi.

"D-Don't do it B.I. I believe in you." Kata Trix. Dia lalu meletak tangannya di kedua-dua belah dada B.I untuk menolak B.I jauh darinya namun tak kesampaian niat Trix. B.I terlalu kuat.

"Choose then...Me or...Jimin?" Tanya B.I. Dia sejujurnya tidak mahu melakukan apa yang dia rancang nak buat ni, tapi dia terdesak. Dia sangat cintakan Trix. B.I takut yang Trix akan jatuh cinta dengan Jimin.

"B.I..." Trix tak nak membuat pilihan.

"Choose Trix!" Desak B.I.

Jeritan B.I membuat Trix mengalirkan air matanya. Dia tidak tahu apa yang patut dia buat.

"I'm not g-gonna choose." Trix tetap dengan jawapannya.

B.I berasa sedih dan geram. Dia tertanya-tanya kenapa Trix tak sebut nama dia je?

B.I lalu memulakan rancangannya. Dia lalu memegang kedua-dua belah tangan Trix dengan kedua-dua belah tangannya. B.I lalu mencium leher Trix dengan rakusnya.

"B.I! Hentikannya! Lepaskan saya!" Ronta Trix. Air mata Trix mengalir secara berterusan. Dia tidak tahu apa yang perlu dia buat. Dia dah cuba untuk lepaskan diri tapi dia tak mampu.

B.I lalu membuka bajunya dan kini dia half naked. B.I cuba nak buka baju Trix tapi dia terhenti..Dia seperti tak sanggup untuk meneruskannya.

Trix mengambil peluang ni untuk melepaskan diri. Dia lalu menolak B.I yang masih sedang berfikir. Trix lalu berlari keluar dari bilik tersebut.

"Trix!" B.I lalu mengejar Trix.

Trix berlari ke arah ruang tamu. Pintu keluar kelihatan di sudut bilik tersebut.

Trix baru saja hendak mencapai tombol pintu tersebut namun dia diangkat dari belakang oleh B.I. B.I lalu melepaskan Trix di atas sofa di ruang tamunya.

"Kau ingat lagi tak masa aku bawa kau masuk rumah aku dulu? Masa tu, aku betul-betul nak bunuh kau. Untuk beri peringatan kepada Jimin. Tapi kau..." B.I terdiam seketika. Dia memandang Trix dengan pandangan serius.

Boy's Dorm (BTS)Where stories live. Discover now