bab 15- katakan tidak?!!

200 5 0
                                    

Rani asyik berjalan ke hulu hilir..memikirkan siapa yang punya angkara melapor masalah mereka tempoh hari..sehingga kini dia masih lagi berusaha unuk mencari dalang semua kejadian itu.

Tapi bila difikirkan hanya dia yang sibuk mencari maklumat sedangkan haikal sekadar beriak selamba seolah tiada apa2x yang berlaku...mudah benar lelaki itu mengambil keputusan...
sedangkan dia stressss bila perkara itu kerap mengganggu lenanya.

Yelah hubungan mereka pun sudah semakin renggang tidak seperti dulu...haikal pula mungkin tengah seronok ...yelah dia tidak lagi mendekatinya seperti selalu sebab mereka masih dalam pemerhatian pk hem.😡😡

Mona...tidak jemu berusaha untuk memikat hati cikgu daniel...walaupun dia mengetahui cikgu daniel hanya menganggap dia sekadar teman  biasa sahaja.

Dan mona juga mengesyaki bahawa ada sesuatu yang disembunyikan oleh lelaki itu daripadanya...namun jauh di sudut hatinya dia berdendam dengan natasya budak hinggusan itu...masih bersekolah pun mengatal nak tackle cikgu sendiri..marahnya mona kepada natasya tidak berkesudahan. 

Seperti kebiasaan natasya melepak di taman awam..cuba untuk mencari ketenangan..memang terasa kesunyian setelah kepergian standley disisi...jika dulu...
ke mana sahaja bersama hinggakan teman2x mengelarkan mereka seperti belangkas asyik
berkepit sahaja..bila memikirkan ia benar2x mengundang sayu di hati natasya...

tiada sahabat yang terbaik seperti standley...meski pun wilma sering menawarkan dirinya untuk menemaninya sekiranya dia diperlukan...dia sekadar menidakkan ..
yelah wilma pun memiliki haknya untuk keluar dengan teman lain selain darinya...dia bukannya jahat sangat nak buat seperti itu untuk kepetingan sendiri..sedang natasya..

asyik termenung dia tidak perasaan ada seseorang duduk disisi.

Cikgu daniel memerhati riak wajah natasya tanpa jemu..ada sesuatu yang menarik hati dan matanya dari terus berasa jemu menelaah setiap inci wajah anak itu.

Kenapa riak wajah itu seperti sayu..ada sesuatu yang menganggu perasaannya ketika itu ke..cikgu daniel cuba untuk membuatkan wajah gadis itu kembali ceria..

"ada bayang puteri elsa ke dalam tasik nie...kenapa saya tak nampak pun..?"..ujar cikgu daniel menyebabkan natasya terkejut dan hampir terjatuh..
namun cikgu daniel bertindak cepat untuk menarik lengan gadis itu..fuhh..silap dia juga menegur gadis itu tanpa menyedari yang gadis itu masih berkhayal.

"Arghhhhh!!!..."
isk...orang tua ni...terperanjat aku di buatnya..nasib baik aku tak jatuh dalam tasik nie...fuhhh..lajunya..jantung aku berdegup 💓💓💓💓 sabar la wahai jantung hatiku sayang..

😧😧 janganla kau lari jauh sangat dari landasan..payah aku nak kejar nanti..sabo2x...hampeh punyer cikgu ni...dengan penuh geram natasya terus memukul cikgu daniel sepuas2x hatinyA..
adui...peritnya terasa badan aku kena hentam ..cikgu daniel mengeluh kecil sambil mengurut perlahan badannya yang baru sahaja kena serangan dari gadis itu..memang padan pun dia kena...

"puas dah ...henyak cikgu tadi sya...kecik2x pun boleh tahan jugak pukul orang amboi..."seloroh cikgu daniel.

"Padanla muka cikgu yang cari pasal kenapa..kacau je la orang nak release tension pun tak boleh ada saja nak jadi..penyangak spoil...😤"marah natasya.

Amboi dia gelar aku penyangak...oleh sebab dia berasa geram dia menjentik dahi natasya perlahan.

"Hoiiiii..apa ni..sesejuk hati saja nak jentik dahi orang..nak kena cikgu ni...tak serik lagi ke...!!!!"natasya terpaksa berlari mengejar cikgu daniel yang terlebih dahulu melarikan diri dari terus kena henyak oleh natasya..
sakit yang dia dapat tadi pun belum reda lagi ..sebelum apa2x cepat2x dia melarikan diri nasib baik gadis itu lambat menyedari tindakan nya tadi menyebabkan dia bebas dari serangan.

Mengingatkan kejadian petang tadi natasya masih berasa geram teramat sangat...oleh kerana cikgu daniel dapat melarikan diri sebelum sempat dia membalas dendam...
eee tunggula cikgu...ada ubi ada batas...ada hari aku gerenti boleh balas....
😡😡😡ujar natasya penuh kegeraman tahap gaban.grrrrrr...!!!

Cinta Monyet ( Complete 😀😍😘)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang