Cinta Monyet ( Complete 😀😍😘)

Cinta Monyet ( Complete 😀😍😘)

7.6K Reads 157 Votes 44 Part Story
Alya Akasya By AlyaAkasya9 Updated Jan 21, 2017

Erhmm...pagi yang cerah untuk memulakan rutin harian.Aiiieee...kenapa kasut sekolah aku boleh tak ada sebelah lagi nie...pelik bin ajaib bukan ke semalam aku letak baikk punyer kt depan pintu ni ke...sya bermonolog sendiri.Tengah sya elok je mencari tiba-tiba..."Syaaaaaaaa...ko masih ada lgi kt sini aaaa belum pergi sekolah lagi jam dah lewat tau tak ko ni kalau tak dengar ibu ni mengamuk awal pagi memang tak sah 
agakye yeee..." Tu dia klon cik siti tanjung perak mula memulakan serangan bom atom. Apa lagi macam lipas kudung sya berlari ..agakyer kalah kot watson nyambek...pecut 100 meter gamaknyer sya.
"Hoiiii mek....asyik ko aje yang kena tahan depan pintu gate ni apa dah tak ada keja lain ke...lambat memanjang je ko ni nak turun pergi sekolah...ko buat apa kat rumah tiap-tiap hari memang nama ko aje yang kena catat..."Ani mengeleng perlahan..isk...itu pun nak kecoh 1 kampung...yang kena aku jugak bukan dia pon..ujar sya di dalam hati sambil berlari anak ke kelas membiarkan sahaja...

  • cinta
  • geram
  • khianat
  • lucu
  • romantik
  • sahabat
  • sedih

No comments listed yet.