kebebasan

164 11 0
                                    

Genap 6 bulan bergelar penganggur termasyurrr..bak kata pepatah yelah istilah untuk belia yang tiada pekerjaan..asyik tidur makan sahaja di rumah..termasuk natasya yang meluangkan masa yang ada bersama teman2x.

"Sya...ko ada dapat surat panggilan masuk u tak?"soal wilma sambil mengunyah makanan nampak sangat perangainya yang tidak bersopan.

Natasya sekadar mengelengkan kepala menandakan dia belum menerima sebarang panggilan pun setakat ini .

"Aa..aku pon belum la sya..shid dapat masuk maktab..tapi yang peliknya kan sya..macam mana la shid boleh terpilih..musykil betul.."soal wilma seraya memandang ke arah natasya yang sibuk dengan aktiviti tak bermoral..apa lagi  membantai pokok yang ada di taman awam.

Kalaulah cikgu daniel tahu masak dia kena ceramah free..perangai langsung tak mencerminkan status yang dia ada sekarang..gomel wilma di dalam hati..gileee nak cakap terus terang mahu lunyai dia dikerjakan minah brutal tu bukannya dapat dielak...

" ko nak heran amende wil...rezeki masing2x bukannya ko dapat nak agak pun..nasib shid la terpilih..seronokla ko nanti shid dah ada budjet nak masuk meminang..penat tau mata aku ni nak menengok korang berdua ke hulu hilir...

selama ni...kalau dah di sahkan oleh tok kadi....wahhhh bahagia tau...hati dan perasaan aku ni..."usik natasya menyebabkan wilma tersipu malu. Siapa sangka minah brutal tu pun ada naluri kewanitaan..😊

Keesokkan harinya...suasana awal pagi itu dimeriahkan dengan suara wilma di halaman sambil melompat2x kegembiraan.
Buang tabiat agaknya budak ni..kang meletop lagi cik siti tanjung perak nasib ko la kena sembur..getus natasya sambil berlari anak menuju ke halaman.

"Weiii...apasal ko jadi tarzan awal pagi ni..terpekik terlolong..tak malu betul...nasib baik ibu pergi pasar..kalo tidak memang nasib ko kena sembur .."😬marah natasya sambil menjemput wilma masuk ke rumah.

Cinta Monyet ( Complete 😀😍😘)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang