27 : Budak kecil

93.7K 992 19
                                    

Lepas bersarapan pagi tadi, aku terus bersiap. Tengku Harraz cakap dia nak bawa aku jalan-jalan dekat kampung ni. Katanya banyak tempat special yang ingin dilawatinya.

"Mimi nak pergi mana ni?" Soal Nek Limah saat melihat aku sudah bersiap-siap menunggu Tengku Harraz di halaman rumah.

"Tak tahu, nek. Raz ni tadi beria-ia ajak Mimi keluar. Tapi tak cakap pula nak pergi mana." Aku menghampiri Nek Limah yang sedang menyiram bunga-bunganya yang mekar mewangi di halaman rumah itu.

"Dah siap sayang? Jom pergi." Sapa Tengku Harraz yang lengkap memakai t-shirt hijau putih dan seluar bermuda. Santai habis gayanya. Aku mengangguk-angguk kecil.

"Eh? Tunggu dulu. Kamu nak bawa Mimi ni pergi mana?" Soal Nek Limah sambil bercekak pinggang memandang Tengku Harraz.

Tengku Harraz dah menggaru kepala. Kena bayar tol dulu ke apa?

"Adalah nek. Mana boleh cakap. Nanti Raz bagi tahu nenek. Bolehlah nek. Dah lambat ni." Pohon Tengku Harraz.

"Yalah. Kalau tak kasi nanti kamu merajuk pula. Hati-hati bawa kereta tu." Terpaksa Nek Limah beralah.

Tengku Harraz sudah tersenyum. Disalam tangan neneknya kemudian pipi wanita tua itu dicium. Hadiah kerana mengizinkan dirinya membawa Mimi Adelia. Haishh. Nak bawak bini sendiri pun kena mintak
izin!

****

Aku memandang sawah padi yang terbentang luas. Cantik dah indah sekali pemandangannya, dengan Berlatarbelakangkan bukit-bukau yang mempersonakan tempat ini mampu membuat aku berasa tenang. Dah lama tak rasa ketenangan macam ini. Tengku Harraz pula dari tadi duduk bawah pokok. Macam biasalah dengan iphonenya.

"Wah, abang. Cantiknya. Selalu ke abang datang sini. ?" Aku memejam mata menikmati angin sepoi-sepoi bahasa yang menampar lembut pipiku.

"Ha'ah. Dulu abang selalu lepak dekat sini dengan member-member abang. " ujar Tengku Harraz sambil memasukkan iphonenya ke dalam poket seluar. Dia menghampiriku yang berdiri di batas sawah.

"Seronok? " Tengku Harraz memeluk pinggangku mesra. Mukanya dilabuhkan pada bahuku. Aku mengangguk sambil memejam mata. Indah sungguh rasanya apabila diwaktu damai begini bersama orang tercinta.

"Seronok. Mimi suka sangat tempat ni. Fresh aje rasanya." Aku memegang tangan Tengku Harraz dipinggangku.

"Dulu Mimi selalu berangan nak duduk dekat tempat yang damai macam ni dengan suami dan anak-anak. Mesti bestkan. " aku tersenyum sambil memandang jauh ke permandangan yang indah itu. Sungguh bahagia sekali kalau aku, Tengku Harraz dan anak-anak kami bersama-sama disini, sambil melayan kerenah anak-anak kami.

Tengku Harraz tersenyum mendengar angan-angan isterinya itu.

"Sayang nak anak ke. Hurm..? " bisik Tengku Harraz mengoda di telingaku sambil mengetatkan pelukannya. Dia mencium lembut pipiku. Aku mengigit bibir. Alamak! Over sangat ke aku berangan sampai Tengku Harraz tahu aku berangan tentang anak-anak kami.

"Ha'ah. Mesti comelkan budak budak tu. Cute aje. " aku sengaja mengumpan reaksi Tengku Harraz mengenai anak.

"Sayang abang ni tak sabar eh nak anak? Jom. kita balik buat anak." Tengku Harraz sudah bersuara nakal. Tangannya sudah merayap rayap dibuah dadaku." Sayang tau tak. Something yang abang suka sangat pada aset sayang ni adalah benda ni. sexy gila bila abang pandang. Then kalau sentuh, nikmat gila!" Suara Tengku Harraz berbaur nafsu sambil meramas kedua buah dadaku.Bibirnya merayap-rayap dibahu dan leherku. Aku sudah mendesah manja. Aku tersengih malu. Tengku Harraz memang suka sangat pada buah dadaku. Katanya best bila main. Lagi-lagi bila dapat hisap. Seringkali dia bermain dengan buah dadaku walau di mana pun. Tapi time takde orang lah. Macam dalam kereta ke. Kat rumah ke. Dalam ofis dia ke.

Please.Touch Me!Where stories live. Discover now