23 : Rogol

185K 1.2K 25
                                    

Aku berkemban keluar dari bilik mandi. Ah, panaslah pula hari ni. Aku segara merendahkan suhu aircon kepada suhu yang paling sejuk. Aku memandang jam dinding. Baru pukul 4:00 petang. Tengku Harraz keluar office pukul 5:00 petang, nak redah jam lagi. Hurm, paling tak mesti sampai rumah pukul 6:00 petang jugak. Ah, baik aku tidur dulu. Penat semacam saja rasanya. Detikku. Segera merebahkan tubuhku ditilam empuk itu. Tidak sampai seminit aku sudah terlena diulit mimpi. Mimpikan Tengku Harraz pula tu.

*
*
*

*****

*
*
*

Tubuh Tengku Harraz menghempas tubuhku yang hanya berkemban itu. Bibir Tengku rakus menjelajahi leherku. Badanku terliuk-liuk menerima ekspresi daripada bibir Tengku Harraz yang manja menyedut leherku. Tangannya pula mengurut-urut bahuku yang terdedah itu, tangannya menjalar lagi menuju tepat ke buah dadaku, segara aku angkat dadaku untuk memudahkan urusannya di buah pejalku itu. Jari-jemari Tengku Harraz meramas lembut kedua-dua dadaku yang masih berbalut tuala tersebut. Tanganku pula lincah mengurut belakang tekuk Tengku Harraz. Desahan kuat terbit di bibirku saat ereksi keras Tengku Harraz mencucuk tepat dibiji berahiku.

Tangan Tengku Harraz pantas melurutkan tuala yang membalut badanku dan dicampak ke lantai. Badanku yang sudah bogel itu dipandang dengan penuh berahi. Nafasnya kuat menghempas wajahku. Perlahan-lahan Tengku Harraz merapatkan mukanya ke mukaku. Bibirnya disengetkan untuk memudahkan lidahnya meneroka segenap rongga mulutku, manakala tangannya lincah meramas dan mengentel puting kerasku. Tanganku merayap di butang baju kemejanya dan segera aku bukakan satu persatu. Tengku Harraz membuang bajunya daripada membaluti tubuhnya setelah aku selesai membukakan butang bajunya. Tanganku pula perlahan-lahan merayap di zip seluarnya. Batangnya mencanak saat aku membuka zip tersebut. Perlahan, aku mengurut batang keras itu lembut. Mulutku masih dicumbui oleh Tengku Harraz walaupun pergerakan tangan kami lincah meramas kemaluan masing-masing.

Tengku Harraz segera membuka seluar bersama boxernya. Batangnya yang sudah mencanak itu ditekankan tepat di lubang biji berahiku. Sekuat hati Tengku Harraz menghenjut batangnya kedalam lubang biji berahiku yang masih sempit itu. Aku terjerit kesakitan. Mataku terbuka. Mimpiku mengenai Tengku Harraz lenyap begitu saja, yang ada sekarang ni ialah Tengku Harraz yang nyata. Mataku membutang melihat Tengku Harraz yang sedang menindihku saat ini. Mataku terkebil-kebil memandang keadaan kami yang sangat mengintimkan. Bahagian bawah abdomenku terasa sengal saat aku mengerakkan badanku.

Mulutku semakin melopong melihat tubuhku dan tubuh Tengku Harraz sudah naked sepenuhnya. What!! Bila masa Tengku Harraz balik? Bila masa dia lakukan semua ni? Macam mana aku boleh tak sedar dengan semua perlakuan Tengku Harraz keatas tubuhku. Jangan-jangan, mimpi aku tadi tu sebenarnya .. Real? Ahhhhh.

"Hai, baby. " bisik Tengku Harraz mengoda ditepi telingaku. Aku terpana.

"Apa abang buat ni? Kenapa Abang rogol Mimi ? " soalku masih pijar.

Tengku Harraz ketawa mendengar soalan sengal isterinya. Ada pula aku rogol dia. Sengal jugak bini aku ni. Mana ada istilah rogol dalam suami isteri. Tengku Harraz menarik perlahan puting dada Mimi Adelia yang mencanak itu. Aku mengaduh perlahan. Aku memandang pelik Tengku Harraz yang sedang galak mentertawakanku. Ish, kalau nak gelak tu gelak sajalah. Tangan tu tak payahlah nak cubit-cubit badan aku.

" Biarlah abang rogol sayang. Siapa suruh sayang kenakan abang tadi. " Ucap Tengku Harraz sambil tersenyum nakal. Wajahnya didekatkan kepada wajahku. Aku segera mengelak, bibir Tengku Harraz tersasar mengena pipiku. Dia tertawa kecil sambil menjilat pipiku.

"Abang.. sakitlah... " aduku sambil menggoyangkan pinggulku. Batang Tengku Harrraz yang masih tenggelam didalam rahimku membuatkan perutku terasa sengal.

"Sakit eh? " soal Tengku Harraz sambil menaikkan keningnya. Aku mengangguk-angguk kecil siap buat muka comel lagi supaya Tengku Harraz segera mengeluarkan batang kerasnya yang terasa berdenyut-denyut itu.

"Padan muka! " Tengku Harraz tergelak jahat. Dia semakin menekan batangnya ke dalam rahimku. Aku mengerang kesakitan bersama nikmat yang tidak terkata. Tengku Harraz mengeluarkan batangnya dengan cara menarik keatas 90 darjah. Aku mengerang kenikmatan dengan perlakuan Tengku Harraz itu walaupun bahagian bawahku sudah terasa pedih semacam saja. Lubang biji berahiku sudah basah mengeluarkan lendir air maziku. Tengku Harraz menundukkan wajahnya sambil menghidu bahagian bawahku yang mengeluarkan bauman yang semakin menaikan nafsunya. Habis licin air maziku dijilatnya. Jari Tengku Harraz membelek-belek pelipat biji berahiku, tangannya menarik bijiku yang sudah terjojol keluar dari pelipat tersebut.Suara desahanku sudah semakin rancak memenuhi ruang antara kami.

Tengku Harraz menjolokkan dua jarinya ke dalam lubang bijiku dan dipusing -pusingkan jarinya didalam lubang biji berahiku. Aku merengek dan mendesah kecil menikmati perbuatan Tengku Harraz di bahagian bawah sensitifku. Tengku Harraz benar-benar ingin mengenakan aku. Aku segera mengangkangkan kakiku saat muka Tengku Harraz mendekati lubang biji berahiku. Lidahnya ditonyoh-tonyoh kedalam lubangku. Pinggulku goyangkan merangsang perbuatan Tengku Harraz di biji berahiku. Setelah puas menjilat, menghisap dan menjolokkan lubang biji berahiku mengunakan lidahnya.

Tengku Harraz bangun dan menindih tubuhku. Celah kangkangnya dirapatkan dengan celah kangkangku. Perlahan-lahan, dia menekan batangnya menerobosi lubangku yang sedia terbuka itu. Aku mengerang kuat sambil memaut lehernya. Aku cium dan gigit leher itu manja. Terliuk-liuk tubuhku saat Tengku Harraz mengawal batangnya keluar,masuk, keluar dan masuk ke dalam lubang biji berahiku. Aku mengoyangkan pinggulku bagi menambah rasa nikmat batangnya didalam lubang biji berahiku.

Tangan Tengku Harraz pula sudah merayap di segenap tubuhku. Buah dadaku diramas dan diulinya sesuka hati. Sebelah lagi buah dadaku dihisap dan dikulumnya sesedap rasa. Aku yang sedia meliuk-liuk itu mendadakan tubuh menampakkan buah dadaku semakin menonjol. Habis lebam buah dadaku dikerjakan olehnya. Disedut sekuat hati putingku itu seakan mahu tercabut buah dadaku. Buah dadaku terasa senak dan membengkak. Setelah puas mengerjakan buah dadaku. Bibirnya dicumbukan kepada bibirku. Lidahnya yang nakal itu dililit pada lidahku yang sedari tadi menunggu kehadiran lidahnya. Habis penuh mulutku dimuatkan oleh lidahnya. Aku kemam perlahan bibir bawahnya yang sentiasa aku inginkan itu.

Tanganku yang di lehernya aku lurutkan ke punggung bontotnya. Perlahan-lahan, punggung itu aku ramas lembut. Tengku Harraz mendesah perlahan sambil mengigit bibir bawahnya. Matanya terpejam menikmati urutan tanganku di punggungnya. Tanganku mengikuti pergerakan punggungnya yang turun naik menghenjut lubang bijiku. Setelah hampir lima minit Tengku Harraz menhenjut lubangku, badanku seakan mengejang. Segera aku lipatkan kakiku ke punggungnya. Tanganku memeluk erat pinggangnya dan aku lentokkan kepalaku didadanya. Manja. Tengku Harraz seakan mengerti klimaks ku hampir. Lalu dengan segera dia memancutkan benihnya ke lubang biji berahiku. Biji berahiku yang sudah pekat suam disimbahi air maninya itu aku kemut sekuat hati.

Tengku Harraz mendesah kecil saat batangnya dikemut oleh isterinya kuat. Boleh tahan hebat isterinya ini. Terasa seperti mahu putus batangnya kerana isterinya mengemut kuat. Namun, Tengku Harraz amat menyukainya. Terasa nikmatnya menjalar ke sendi tulang. Enak sekali.

Aku terdampar lemah di dalam pelukan Tengku Harraz. Badanku terasa ringan dan nikmatnya seakan menyegarkan tubuhku. Tengku Harraz mencium pipiku perlahan dan dia membaringkan aku yang keletihan itu di atas katil. Dia menindih tubhku perlahan dan melentokkan kepalanya di celah dadaku yang membonjol itu. Tengku Harraz menghisap putingku perlahan dalam mata terpejam. Penat barangkali. Batangnya yang masih berada didalam lubangku dibiarkan tenggelam didalam rahimku.

Alu tersenyum lega. Nampaknya. Tengku Harraz benar-benar mengotakan janjinya untuk mengenakan aku.


*****************************

Auuuuu. So cheesy. 🙈
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Sorry fr typo.😁
Thanks fr voted n komen. 😍

Love uolls to the moon&back.😚

Please.Touch Me!Where stories live. Discover now