[4] : Private Party ♨

6.5K 226 7
                                    

"Thanks for coming guys! Finally i'm sweet eighteen." Ucap Jimin menggunakan microfon. Dia kemudian turun menghampiri Laura semula.

"Rilek laa Laura. Oppa manusia bukan hantu or werewolf," kata Jimin sebaik sahaja menghampiri Laura yang kelihatan takut.

"Oppa, Aeri eodi?" Tanya Laura.

"Molla. Ala biarlah dia dengan Suga. By the way thanks for comming dear. Ni minum dulu. Jangan takut takut kay.." kata Jimin seraya menghulurkan segelas air oren. Dan tanpa pengetahuan orang, air oren yang diminum oleh Laura tu dah dicampurkan dengan serbuk pil khayal. Jimin tersenyum lebar, dia yakin Laura miliknya malam ni.

Jauh di suatu sudut, Jin hanya diam dan duduk di kerusi yang disediakan. Dia memang kurang minat dengan private party macam ni. Bingit! Sesekali Jin mengerling Laura dengan Jimin. Hidup Jimin terlalu bebas, sehinggakan berani bertindak dan melakukan apa apa sahaja.

Lamunan Jin terganggu bila Jiyeon, adik perempuan Jimin mengusap lengan Jin. Haa ni lagi sorang, baru 16 tahu tapi lagaknya macam orang dewasa. Hmm, keluarga Jimin memang bebas dalam pergaulan..

"Wae, Jiyeon?" Tanya Jin tak selesa.

"Amugeosdo. Tadi eomma suruh bagi kek dengan air ni dekat oppa. Jiyeon tengok oppa asyik termenung jee. Ingat siapa?" Kata Jiyeon. Dia meletakkan sepiring kek dan segelas air di meja hadapan Jin.

"Mana ada oppa termenung.." nafi Jin.

"Oppa ingat yeoja mana? Jiyeon kan ada," kata Jiyeon berbisik manja di tepi telinga Jin. Naik meremang bulu roma Jin diperlaku sebegitu. Tanpa sengaja Jin tertolak tubuh Jiyeon jauh darinya.

"Ouch, appeo! Yaah apa oppa nii!!" Marah Jiyeon lantas berlalu meninggalkan Jin. Jin buat tidak endah je dengan marah Jiyeon tu. Jin meneguk air oren di gelasnya. Dan tanpa dia duga, air orennya juga sudah dicampur dengan pil khayal oleh Jiyeon. Jiyeon terjumpa serbuk pil khayal tu dibilik oppanya, Jimin.

█████████████████████████

Muzik bingit di sekeliling Laura kedengaran tenggelam timbul. Kepalanya terasa berat. Sangat berat! Dia menghampiri Jimin yang sedang rancak menari dengan beberapa yeoja sexy. Melihat keadaan Laura je, Jimin tahu Laura sudah menjadi miliknya.

"Chagi, neo gwenchana?" Tanya Jimin mendapatkan tubuh Laura yang dah terhuyung hayang tu.

Panggilan 'Chagi' dari Jimin dah tak ada efek pada Laura. Yang Laura tahu, kepalanya berat dan keadan sekelilingnya seakan berpusing.

"Oppa, hwajang eodi?"

"Dekat atas. Guna toilet bilik oppa kay?" Kata Jimin. Jimin menarik Laura menuju ke tangga. Selepas menerangkan kedudukan bilik, Jimin membiarkan Laura menaiki tangga dan menuju ke biliknya. Jimin tersenyum lebar, biarlah Laura berehat. Tak lama lagi Laura kena buat 'kerja berat'.

Begitu juga dengan Jin, kepalanya dah berasa berat. Matanya juga dah pejam celik. Dia lantas menaiki tangga, mencari tandas namun hampa bila tandas dah dikunci dari luar, begitu juga dengan bilik bilik yang berada di tingkat atas. Jin menghampiri bilik tetamu yang agak terbuka pintunya. Jin menolak sedikit pintu, dan dia terkejut dengan sekujur tubuh yang terbaring lesu di atas katil.

"Laura.." sebutnya perlahan. Jin tersenyum sinis, tahu yang Jimin dah melakukan sesuatu dengan makanan dan minuman Laura.

Tubuh Laura yang dibaluti gaun sutera bewarna biru gelap itu Jin tatapi. Gaun tu terselak ke atas, menampakkan betis dan peha putih gebu Laura. Jin menelan air liurnya sendiri, terasa nafsunya bergelora.

Kesan dari pil khayal, Jin dah tak dapat berfikir rasional. Tanpa melengahkan masa, segera Jin mendekati tubuh Laura. Jin mengusap betis dan peha gebu Laura. Sempat dia mengucup bibir mugil Laura dengan rakus. Jin menanggalkan tshirt pink yang tersarung di tubuhnya. Nafsunya memang dah tak dapat ditahan lagi.

- to be continue -

Arghh andwae...!! Hahaha byuntae sangat ke? Tak kan? Ai tak berani nak buat details lah you alls xD just bole type yang mcm gitu je. Kalau nak details tu mmg tak sanggup den nak menulis. Hahaha. Okk jangan lupa vote ;)

Highschool Marriage + K.S.J ✔Where stories live. Discover now