Chapter 21: Ride

7.6K 457 75
                                    

שלום בנות!
אז סוף סוף, הנה הפרק המיוחל! קודם כל, מצורפת תמונה של ואלרי למעלה, בצד או איםה שזה מופיע לכן. ועכשיו לפרק,
הוא מאוד מאוד אינטנסיבי וארוך, ככה שתכינו את עצמכן נפשית. יש פה כמה תכנים מיניים אז אני מיידעת אותכן מראש. זה לא בדיוק הסגנון שלי, מבחינת קריאה ותרגום, אבל זה די חשוב להמשך וגם בגלל שאני המתרגמת אני לא יכולה להוריד חלקים מהסיפור. ועכשיו, אני חושבת שמספיק לחפור, אני די בטוחה שאתן תאהבו את הפרק הזה, לפחות כמה חלקים ממנו.

תהנו!!!
-----------------------------------------------
פרק 21:

"מה את עושה כאן?" הארי שאל בגסות. לא בדיוק התחבאתי מאחוריו, אבל ניסיתי להסתיר את עצמי משדה הראייה שלי ככול שיכולתי. הדבר האחרון שהייתי צריכה הוא שואלרי תגלה שהארי מרחרח סביב המזכירה שלו...שוב.

"מבלה את הערב עם כמה חברים ותיקים," ואלרי חייכה, לא נעלבת כלל על ידי הטון גס הרוח של הארי. היא מתקרבת אל הבוס שלי ואני זוכה להביט בה הפעם הראשונה.

ואלרי, כפי שציפיתי, מושלמת לחלוטין, פי אלף יותר יפה משאהיה אי פעם.
אמי יכולה לשים לב לגברים בכל רחבי החדר נועצים בה את אותו המבט שנעצו בי קודם לכן. השמלה שלה צמודה, קצרה, שחורה, ויש לה פתח גדול מאוד בגב שכמעט ופוגש בתחת שלה. למרות זאת, שיערה הארןך והקרמלי גולש בגלים מטה על גבה.
עינייה הכחולות כקרח התכווצו והיא אמרה, "חיכיתי שתבין איזו טעות זאת הייתה לפטר אותי."

"באמת?" הארי לא משוכנע בעודה נושכת את שפתה ומנפנפת בעפעפיה לעברו. אני נשארת במקומי, שקטה, מתפללת שהיא לא תשים לב אליי.

"אני מקווה שלא החזקת את נשימתך. מחסור בחמצן הורג תאים במוח, ולך מעולם לא היו הרבה כאלה מההתחלה."

פיה של ואלרי נפער לאור הערתו של הארי, ואני שיחררתי גיחוך רם לפני שיכולתי לעצור את עצמי. עיניה של הבחורה הופנו אליי במידיות ואני השתתקתי, למרות שחיוך התפרש על שפתיי.

"מי זאת?" ואלרי הצביעה לכיווני באצבע מטופחת. "סתם צוחקת, אני יודעת בדיוק מי היא. מתברר שיש לך משיכה לשכב עם המזכירות שלך, הא הארי?"

פערתי את פי בכעס אבל הארי מקדים אותי. מסיבה כלשהי, הוא נשאר קר רוח. "הציפורניים שלך שלופות, ואלרי. ואם לא אכפת לך, אנחנו די היינו פה באמצע משהו."

"באמצע משהו? ובכן, אני לא עומדת להעמיד פנים שאני לא יודעת למה אתה מתכוון..." ואלרי נותנת לי מבט מתנשא אבל אני נשארת חזקה, נחושה לא לתת לה להגיע אליי. "וזה בסדר, הארי. יהיה לנו ים של זמן להתעדכן לאחר המכירה הפומבית... בדייט שלנו."

"אין לך מספיק כסף בשביל זה," הארי לעג.

"הו, האם שכחתי להזכיר שקיבלתי את רוב הירושה של דודי?" ואלרי חייכה ברשעות. "נראה אותך אחר כך, הארי."

Yes ,Sir. |H.S| HebrewWhere stories live. Discover now