Chapter 3: Opportunity

7.8K 478 70
                                    

פרק 3: הזדמנות

אדוארד כירסם את העוגייה שלו בזמן שאני עקבתי אחריו ברחובות. האמון שלי בו דעך במהירות- מה אם הוא מוביל אותי למרתף שלו להרוג אותי או משהו כזה? אני בדיוק באה לנטוש אותו כאשר הוא פונה בחדות לכיוון דלתות של ביניין גדול. אני מנסה לקלוט את השם לפני שאני נכנסת פנימה אחריו, אבל קצה הביניין יותר מדי גבוה מכדי שאוכל לראות משהו.

"איפה אנחנו?" שאלתי בחשדנות. מה הייתם חושבים לעצמכם אם מישהו זר וזקן ייכנס לתוך ביניין מפואר? האבטחה תיקרא מידית. אבל במציאות, אנשים נופפו לו וחייכו לאדוארד בזמן שנכנסנו פנימה. דברים נהיים יותר מוזרים מרגע לרגע.

אדוארד עמה על השאלה שלי. "יש מישהו שאני רוצה שתכירי."

תשאלתי אותו כל הדרך למעלית שלנו ובתוכה, אבל במקום לענות לי הוא פשוט צחק. לבסוף, הוא הוביל אותי לסופו של מסדרון מאוד ארוך. עצרנו לפני דלת גדולה מעץ מהגוני. מאוד מפוארת. מאוד יקרה.

ממש על הדלת, היה תלוי שלט עם שם עליו.

הארי סטיילס,קראתי.

הלב שלי נפל לתחתונים. ידעתי מי זה הארי סטיילס. אוקיי, כשאתה עובד בעולם העסקים של ניו יורק זה בלתי אפשרי שלא לדעת. הבן אדם הוא איש עסקים ידוע בשל העושר שעולה על גדותיו והמראה הטוב שלו, אבל גם שמעתי בין השמועות, שהוא אחד מהאנשים הכי גסי רוח שתפגשו אי פעם, אבל, הוא גם אחד מהעסקים הכי גדולים ומוצלחים בכל ניו יורק, וגם כל המדינה. זה מוכיח לי שהמקום שאני עומדת בו הוא בוודאי מאוד מבוקש.

"אתה מכיר את הארי סטיילס?" שאלתי בדאגה.

אדוארד לא ענה. במקום זאת, הוא פתח את הדלת הגדולה ברעש וחשף בחור צעיר בעל מראה יוקרתי בחליפה יקרה והבעת פנים כעוסה.

הרגשתי בסומק המטפס במעלה גופי אל פניי, השמועות לא חסכו באמת כי הגבר הזה. החליפה שלו הייתה צמודה לגופו, מבליטה את חזהו השרירי. עיניו היו ירוקות מחשמלות, ושפתיו ורודות ומושלמות. שיערו חום ומתולמל לכל צדי ראשו אך ניתן היה להבחין כי הסיט אותו מעיניו.

הוא יפייפה.

אבל אז הוא פתח את פיו.

"מה אתה צריך, סבא?"

גבותיי נורו למעלה. קודם כל , השמועות התבררו כנכונות, כולל העובדה שהוא חמור. שנית, מה לעזאזל הוא אמר? סבא?

ההבנה היכתה בי במהירות. אדוארד נמנע מלהגיד לי את שם המשפחה שלו, ואז הוא עןד אמר שהוא מכיר מקום שיכול להעסיק אותי.

"אדוארד," אמרתי. "אני חושבת ששכחת להזכיר כמה פרטים חשובים על עצמך."

עייניו של הארי נורו אליי מידית, מבחינות בנוכחותי בפעם הראשונה. עיניו סקרו אותי בזהירות ואז הוסטו בחזרה, לא מורשמות.

"מי זאת?" הוא שאל בגסות.

לחיי האדימו הפעם השנייה, הפעם מכעס. נזכר בנוכחותי, אדוארד הביט בי ופנה להארי.

"זאת," הכריז, "מיס ליאה איוונס. היא תהיה המזכירה החדשה שלך."

גם אני וגם הארי פערנו את פינו.

"איך אני אדע שהיא מקצועית? היא אפילו לא עשתה ראיון!" צעק הארי.

"תנמיך את קולך, ילד. ליאה מאוד מיומנת ועבדה בעברה אצל מילר. במשך כמה שנים. אני בטוח שהיא תתעלה מעל כל הציפיות." אמר אדוארד.

לאור העובדה ששתקתי רוב הזמן, מחשבות מצאו את דרכן אליי. אני יותר ממיומנת כדי להיות מזכירה, תודה רבה לך. אלוהים, הייתי בדרך להיות המנכ"לית של מילר לפני שראיין הרס את הכול.

אבל כאשר ההלם שלי דעך, הבנתי שהעבודה האת היא בוודאי הדבר הכי טוב שהיה יכול לקרות לי. זה היה יכול להיות די כואב לעבור מהעיר. ומה הייתי אמורה להגיד לכולם? חוץ מזה, שאדוארד עשה את כל זה בשבילי ואני מודה לו בכל ליבי. אפילו שאנחנו מכירים פחות מיום אנחנו כבר מאוד קרובים, והוא כמו דמות אבא בשבילי... או סבא.

"תודה אדוארד," אמרתי לבסוף. "מר סטיילס, אני אעדכן אותך ואגיד שאני נמצאת בעולם העסקים כבר תקופה מסויימת, ואני בטוחה שאתה לא תהיה מאוכזב משירותיי."

הארי נעץ בי מבט ופער את פיו מעט, מה שהוכיח לי שאף אחד מהעובדים שלו, במיוחד המזכירה החדשה שלו, אף אחד מעולם לא דיבר אליו ככה. לצידי, אדוארד גיחך.

"טוב מאוד," אמר הארי בזעף. "את יכולה להתחיל מחר. תהיי פה לא מאוחר יותר מ-8:00. אדוארד תערוך לה סיור בביניין ותלמד אותה איפה כל דבר נמצא. היא יכולה לקבל את המשרד לידי מצד שמאל."

אדוארד הנהן והתחלנו ללכת במורד המסדרון, אבל הארי קרא מאחוריינו,
"עוד דבר אחד, מיס איוונס... אם תעשי משהו לא כשורה, אני אישית אדאג לזה שתהיי מפוטרת," הוא אמר בצורה חלקה ויכולתי לראות את החיוך המזוייף שעל פני ממקומי.

אבל בכל זאת, ידעתי שזה לא יקרה, ולכן חייכתי בחזרה אליו ואמרתי "כן, אדוני."

----------------
פרק שלישי יצא לדרך!
תודה רבה לכל מי שמצביע, מגיב או רק קורא!
אז, הפרק הכרנו את הארי, מה לדעתכן יקרה בהמשך בין השניים?
תספרו לי מה אתן חושבות על הסיפור כי רק ככה אני אדע אם הוא מעניין אותכן :)
אל תשכחו להצביע ולהגיב!
אוהבתת

Yes ,Sir. |H.S| HebrewWhere stories live. Discover now