פרק 23

4.1K 398 35
                                    

מאוחר יותר בערב, אחרי שאכלתי יחד עם רביעיית החברים שלי והתעדגנתי בכל מה שקרה זמן שנעדרתי, כמו למשל שג'וני ואנג'לה התנשקו באיזו מסיבה וג'סיקה הספיקה למצוא בן זוג וגם להיפרד ממנו תוך שבוע, הלכתי לחדרו של סבסטיאן.

מסיבה לא ברורה הוא לא הגיע לארוחות הערב בשלושת הימים האחרונים, אבל בכל זמן אחר כן ראיתי אותו. זה היה מוזר. בהתחלה חשבתי שאולי הוא אוכל במרתף, אבל זה לא היה סביר בכלל, כך שהחלטתי לבדוק את העניין.

דילגתי במדרגות מגורי הבנים עד הקומה השלישית והתקדמתי לכיוון החדר האחרון במסדרון.

ככל שהתקרבתי, יכלתי לשמוע רעשים מגיעים מהאיזור, אבל לא זיהיתי את הקולות או מה מפיק אותם. התקרבתי יותר, שומעת מין התנשפויות משולבות עם צעקות קטנות.

רק כשעמדתי מול דלת חדרו של סבסטיאן הבנתי שמה ששמעתי היה גניחות. גניחות קולניות של בחורה צווחנית נשמעו מהחדר, וגם כמה קריאות 'כן' חלושות.

הרגשתי איך המעיים שלי מתהפכים בתוכי. כל כך רציתי להתכופף ולהקיא עכשיו, ואפילו לא הבנתי כל כך למה. כבר שמעתי אנשים עושים סקס בחיי, די הרבה האמת. בכנופייה הבחורים נהגו להביא בחורות בכל יום כמעט, אבל העובדה שסבסטיאן היה מעורב במעשה יחד עם בחורה מסויימת וגרם לבחורה הזאת לגנוח ככה, עשתה לי רע.

רק אחרי שתחושת הבחילה נעלמה שמתי לב שהגניחות כבר לא נשמעו. אולי הם גמרו? תרתי משמע?

בכל מקרה, החלטתי שאברח משם מהר לפני שאתקל בסבסטיאן או בבחורה הקולנית. הסתובבתי חזרה לכיוון המדרגות, מקווה שאצליח לבקוח מספיק מהר, וברגע שעשיתי את הצעד הראשון לכיוונן דלת חדרו של סבסטיאן נפתחה.

"לידיה?" קול נשי שאל בהפתעה. הסתובבתי וראיתי את סלובניה, שיערה הבלונדיני פרוע, האיפור שלה מרוח, והיא לובשת את בגדיה ברישול כאילו התלבשה במהירות.

"אה, אמממ. אנ-" התחלתי לומר, מה שגרם לה לצחוק. אני יכול להישבע שהצחוק שלה נשמע מרושע, אני לא מדמיינת.

"הקשבת לנו מאחורי הדלת, הא?" היא שילבה את ידיה על חזה והעבירה את המשקל לירך אחת, כמו דוגמנית. "בטח זה עשה לך טוב." היא קרצה לי. הנה חוזרת תחושת הבחילה.

"לא הקשבתי לכם. באתי לחפש את סבסטיאן, הבנתי שהוא... עסוק, ורציתי לחזור לחדר." אמרתי, מעט בזעם. לא הבנתי בכלל מאיפה הזעם הזה הגיע, אבל הוא פשוט היה שם.

"אז למה לא חזרת?" היא הרימה גבה מסודרת אחת והביטה בי בשעשוע וזלזול.

"כי פתחת את הדלת." עניתי לה, משלבת את ידיי על חזי - כמוה. ממצב הגנה יכלתי לעבור למצב התקפה בקלות.

"כן, כן, מה שתגידי," היא גלגלה את עינייה והחלה להתקדם לכיוון המדרגות, עוקפת אותי. "פשוט נהנית מזה."

The Hardest WayWhere stories live. Discover now