CHAPTER 1 : I HATE NERD GIRL

4.4K 145 0
                                    

Thanks you all.Its my second fans fiction story.I hope you like it and support me until the end of this fans fiction.For better story you can pm me your opinion about this fans fiction.Thanks again..Love you forever from UMAI PEACE.

#Dah baca jangan lupa vote and comment ya.

picture naeun and apink

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Chapter 1 : I hate nerd girl

Di sudut sebuah sekolah swasta yang terkenal dengan pelajarnya yang kaya raya di bandar Seoul.

"Haha..tulah sapa suruh berani tentang aku lagi.Kan dah kene.Hahaha".Evil laugh dari Kai.

"Maafkan kami.Kami janji takkan buat lagi"kata pelajar malang itu.

"Dah pergi berambus.Aku tak nak tengok muka korang lagi.Berambus cepat"sambung Kai sambil menyepak kaki salah seorang pelajar yang dipukulnya.

"Terima kasih"mereka berdiri sambil mengesat darah yang mengalir dimulut masing-masing lalu berlalu pergi meninggalkan Kai dan gengnya.

Kai merupakan seorang ketua gangster di sekolahnya.Siapa yang melawan cakapnya akan terkena padah malapetaka yang besar.Walaupun begitu,ramai wanita yang tertarik akannya kerana dia memiliki rupa yang tampan dan juga berasal dari keluarga yang berkedudukan tinggi.Ayahnya mempunyai beberapa anak syarikat di seluruh dunia manakala ibunya seorang doktor pakar bedah di United Kingdom.Dia mempunyai seorang abang dan seorang adik lelaki.Abangnya seorang penyanyi terkenal di Korea yang dikenali dengan nama Yunho dari kumpulan DBSK manakala adiknya sedang melanjutkan pelajarannya di Australia.

Didalam kelas DKM3A.

"ok students,we have new student today."kata Miss Jessica from California.

Masuk seorang pelajar perempuan yang berkacamata tebal,berskit labuh ,bertocang dua dan membimbit 3 buah buku tebal.

"wohhh miss,she totally nerd student"kata Kai.

Kata-kata Kai disambut dengan gelak ketawa satu kelas.

'haha..ada mangsa baru..'kata hati kai.

Dia menghantar signal kepada Hoya di sebelahnya.Hoya merupakan kawan baiknya dan juga merupakan orang kanannya dalam semua perkara,lebih-lebih lagi dalam urusan kumpulannya.

"Just shut up Kai.Naeun,introduced yourself"kata miss Jessica lagi.

"hmmm,my name is Naeun.Im from Japan.My father have job transfer at here.I can speak four languages.Japanese,English,hangul and mandarin.Nice to meet you all.I hope we can be friends"Naeun memperkenalkan dirinya di hadapan kelas.

"wuuuuuuuuuuuuuuuu"sambutan yang kurang baik dari kelasnya.

"ok miss Naeun.You can sit near to Kai"sambung Miss Jessica.

"why me??"Tanya Kai.

"Because we didn't have any desk accept beside your desk."Miss Jessica merenung tajam muka Kai.

Naeun pun pergi ke mejanya lalu meletakkan bukunya di atas meja.Semasa dia hendak melabuhkan punggungnya di bangku dia terjatuh angkara seseorang yang menarik kerusinya.Terduduk Naeun di atas lantas.Dia memandang Kai yang duduk di sebelahnya dengan perasaan yang bercampur baur.Ada perasaan sedih dan marah.

"I will ruined your life"amaran awal yang dikeluarkan oleh kai apabila kelas Miss Jessica habis sambil menghentak meja dengan tangannya di meja Naeun.Terkejut besar Naeun dibuatnya.Habis semua bukunya berterabur di atas lantai angkara perbuatan Kai.Selepas berbuat begitu,Kai dan rakan-rakannya keluar dari kelas dengan ketawa yang kuat.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Siapakah dia??kenapa dia layan Naeun sebegitu??apakah salah Naeun??

Nak ketahui apa yang bakal terjadi seterusnya?nantikan di chapter yang seterusnya di That's Gangster Leader Actually My Boyfriend

That's Gangster Is Mine!!(malay version)Where stories live. Discover now