Chapter 24

"Best believe in this life we have to eat or be eaten"

Matthew's POV

Mi deh yah inna shock say Chun chun really a breed, mi happy yf but mi neva expect it so early eno but mi glad mi shooter them a work. Mi did a wonda why chun did want mi buddy inno wonda if a so she go the whole pregnancy, Lawd help mi and har. One ting bout har is she no wrong fi tek buddy so mi affi go just please har pan a regular.

I turned a looked at chun and said "Baby how yuh feel yah now, Weh yuh want do?"

Me hope say she no want an abortion, mi know say she just a start school and she a work a wah doctors office to and that's a a lot of things fi do and if she no ready mi support har but mi really hope say a no Weh mi tink.

"Mi want keep it but my scared cause mi so young and mi no know Weh mi a go do b if mi fi be honest wid yuh but mi know yuh ago Deh Deh fi wi"

"B mi go always support yuh no matter what and wi can do dis"

I stood there and kissed her belly and told her everything was going to be alright once we have each other. Mi fraid yf cause mi know she ago mad mi bomboclat but mi happy to can't believe mi ago have a yute eno mi happy yf.

Them let me out a the gelding truck!!

We said goodbye to my aunt after she gave us some more information of what to do and I was now heading to the pharmacy with chun to get some vitamins for the baby and prenatal.
When I got in the pharmacy mi could a run way

Why crawsis always a follow mi!!

"Matthew mi wah talk to you" gabby said
A Weh tf this yah girl yah want now mi tell har mi stop deal wid har and now she wah talk to mi. Tf mi look like therapist bout she wah talk to mi she muss go talk to har doctor bout har likkle yam head behaviors.
Yuh cyah deh yam fi somebody weh mo deal wid yuh

"Lady yuh betta come out a him face eno and him look like him wah talk to yuh"chun said

Heyyy yuh see if she ever mek chun mad head tek har inna today, is like when yuh no see problems them always come find yuh.

Me turn round a see har a look pan the girl and she look dawk like midnight .
"Hey likkle dutty gyal shut up cause a no you mi talk to"gabby said

Then she really mad fi deh talk to chun like that is like she no memba the fuck lick dem weh she get, is like she want a next X.

Mi not even see when she lick chun and chun just a beat har bloodcalt mi affi lift her off har.

She fast yf

"Suppose yuh kill mi pickney likkle bitch, Matthew a dis yah likkle eddiat gyal yuh a put up wid" gabby said
"Listen to mi go find yuh baby fada and go talk to him, come a call mi wife eddiat gyal. Den yuh tink yuh ave sense a come inna store a try fight ova man Weh no want yuh, lift up man and left yah so to, NOW". I said and was and she was about to walk and then she turn around and said "A you a di fada"

"Hey no Mek dat left yuh mouth again cause mi neva yet fuck yuh raw so no say dat and go look fi yuh pickney right fada"

I got everything and left the store.

Hey my loves, Gabby is Matthew ex fling they have never been together before and she is the same girl that Chun fought at the party

Hey my loves, Gabby is Matthew ex fling they have never been together before and she is the same girl that Chun fought at the party. And sorry for the short chapter 🥺