Okuyun lütfen!!
Yeni kitabı olan Magnolia{Boss-1}_Jenlisa(+18) kitabıma destek olursanız sevinirim. SemeJen içerir!
İyi okumalarrrr...
Lisa da üstünü değiştirdiğinde yanıma gelerek beni yatağa yatırıp üzerimize yorganı çekti.
"Bebeğim sakin ol. Bak ben burdayım." Dediğinde kafamı sallayarak boynuna sokuldum konuşmadan.
"Uyu güzelim benim." Saçlarımı okşayıp öpücükler kondurarak sıcağında uyuttu beni.
Jennie'den
Sabah beni sıkıca saran sıcak kollar arasında uyandım. Lisa.. o olmasaydı dünkü gerizekalı Doyoung'dan kurtulamayacaktım.
Dünkü olaydan sonra hala titriyordum. Ne yapayım çok korkmuştum. Lisa kıpırdandığında uyanacağını anlayarak daha çok sokuldum ona. Beni sıkı sıkı sarsın hiç bırakmasın istedim.
"Güzel bebeğim benim." Lisa uykulu bir sesle konuşup beni sıkıca sararak sırtımı ve belimi okşadı hafifçe. Titrediğimi fark ettiğinde kafasını boynuma gömerek kokumu soludu derince.
"Şşt titireme artık bak yanındayım. Sana hiçbir şey yapamaz kimse." Fısıldayarak boynuma sulu bir öpücük kondurdu.
"Bebeğim artık kalkalım hem bugün baban gelecek." Dediğinde şaşkınlıkla yüzüne baktım.
"Neden bu kadar erken geliyor?" Dedim şaşkınlığını saklayamamıştım. Ama neden erken bu kadar erken geliyordu ki? Acaba bişey mi oldu?
"Sanırım işleri erken bitmiş." Dediğinde kafamı salladım anladım dercesine. Lisa yanımdan kalkarak beni aniden kucağına alıp banyoya girdi. Hemen kollarımı boynuna dolamıştım korkudan.
"Yaa Lisa neden aniden aldın?!" Dedim tiz bir ses tonuyla. Sesim cırtlak çıkmıştı.
"Merak etme düşürmem seni güzelim." Dediğinde gülümseyerek kafamı göğsüne gömdüm utançla.
"Biliyorum." Mırıldandığımda gülerek yüzümü yıkamaya başladı.
.
.
.Lisa'dan
Şuan enayi gibi yemek yiyen bebeğimi izliyordum. Neden demeyin enayiyim dedim ya!
O çok çok güzeldi. Kalbimi yerinden söküp beni mahvedecek kadar. İlk başlarda gerizekalı gibi onun kalbini kırmış olabilirdim ama şimdi o benimdi benim altıma yatıyor beni seviyordu. Ben de onu seviyordum.
"Lisaaa! Huhuuu!" Aniden önümde sallanan minik ellerle kendime geldim.
"Lisa iyi misin?" Jennie endişeyle konuştuğunda aniden yerimden kalkarak yanına gidip 'beni öp' diyerek isyan eden dudaklarına yapıştım.
Alt dudağını ağzımın içine çekip hırçınca çekiştirerek sertçe emdim. O ise minik inlemelerini bana sunuyor daha da delirmemi sağlıyordu.
"Immh!" İnlemesi aklımı başımdan alıyordu. Nasıl dayanacağım güzelliğine!? O da bana yetişmek için çaba sarf ediyordu ama ben ondan daha hızlı sömürüyordum dudaklarını..
Son kez sertçe emip ısırarak ayrıldım güzel dudaklarından.
"Lisa beni öldürmek mi istiyorsun!?" Transtan çıkmış gibi konuştuğunda dudaklarımı hafifçe dudaklarına bastırarak geri çekildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BODYGUARD{Boss-3}Jenlisa
FanfictionJennie korumasına aşıktı.. ama koruması da Jennie'nin yakın arkadaşına vurulmuştu.. "~Tüm hakları Lisa'nın asilliğinde saklıdır~" SemeLisa UkeJennie GXG Başlangıç:25.01.23 Bitiş:02.05.23 '(+18) Sahneler mevcuttur. Okumak istemeyenler defolsun pls!!'