Part 21 - THE LAST ONE

127 10 1
                                    


הוא רצה אותה מאז שהכיר אותה , היא הייתה עם מישהו אחר אך לא יכלה להפסיק לחשוב עליו, כששאלו אותם אם הם מאוהבים אחד בשני הם הכחישו , הוא לא רצה להרוס לה , היא לא רצתה להרוס את חיי האהבה שלה , אבל מה הייתה יכולה לעשות כאשר הוא היה במחשבותייה כל הזמן?!
מה היה יכול לעשות כשהיא הייתה במחשבות שלו כל הזמן ?
הוא לא יכל להתרכז בלהקה , היא לא יכלה להתרכז בעבודתה כאשר הם במחשבות אחד של השני כל היום , כל הלילה, בחלומות , בשירים, בסיפורים , ,כל מה שעשו , הם היו חברים טובים , אך לא יכלו להרוס אחד לשני , הם פחדו , פחדו מהעתיד , פחדו מהעתיד , הוא כמתופף בלהקה לא יכל לתת למעריצות זוהמות להעציב אותה , היא לא יכלה לתת לו להסיח את דעתה , היה לה קל כאשר בן זוגה היה קשור לעולם העסקים , כאשר הם לא ראו אחד את השני , היא יכלה להתרכז לפחות עד שפגשה אותו .
אחרי לילות רבים , אחרי שבועות , ואפילו חודשים ששניהם הבינו שהם צריכים אחד את השני .
הוא צריך אותה, היא צריכה אותו.
'הלו?' 'אנחנו צריכים לדבר' אמרו ביחד , הם נפגשו , דיברו ואז זה קרה הנשיקה שחלמו אליה בלילות . הנשיקה המיוחלת , ששניהם כ''כ רצו , לא היה להם אכפת מאף אחד, ממה שחושבים , ממה שיגידו, העיקר שהם יהיו ביחד .
וכך היה , החברים קיבלו את זה טוב מאוד , רוב המעריצות גם , כמובן יש כאלה שלא אך לא היה להם אכפת, לילה אחד הם נשבעו שלא יעזבו אחד את השני , באותו לילה הוא גם הבטיח לה שיגן עליה , שישמור עליה , שיהיה תמיד לצידה וידאג שהיא מוגנת .
אך שנה אחרי , שנה הייתה מושלמת, הם היו אחד לצידה של השנייה , בטחו אחד בשני , לא עזבו אחד את השנייה , היו היחידים שנישקו בלילה אחד את השנייה . אבל כמו באגדות לא הכל מושלם , אפילו אם חושבים שהכל מושלם , בארץ ממנה היא באה היו בעיות עם חברתן הטובה של אליסון ואנג'ל , כמובן שהן לא יכלו להשאיר אותה לבד בבעיות עם בן זוגה .
הן נפרדו מהבנים שהיו הכל בשבילן , היא נפרדה ממנו , הוא היה שבור, הוא היה מרוסק , הוא באמת חשב שהכל מושלם ושהם לא יפרדו לעולם , כך גם היא .
כאשר הן הגיעו חברתה לא סיפרה להן עדיין מה קרה , וכאשר היא ראתה על ידה של חברתה הטובה סימני מכות טענתה שהיא נפלה מהמדרגות , אנג'ל כמובן האמינה אך אליסון לא . היא ראתה על עיניה של חברתה את הפחד בשאלה , וכאשר היא קיבלה הודעה אליסון הסתכלה ולא האמינה למראה עיניה ! 'תבואי למקום הקבוע, אם תאחרי את תחטפי כפול ממה שתקבלי. ' היא הבינה שזה מבן זוגה של חברתה , אחרי שהן נפרדו אליסון מיהרה לעקוב אחריה , וכאשר ראתה את מה שמתרחש בלי לחשוב פעמיים קפצה לעזרתה של חברתה ורק אז היא הבינה שחטפה כדור לבטן ושהבחור הזה הוא בעצם האקס של אליסון , הוא ברח , בלי לחשוב פעמיים, ואליסון איבדה את הכרה , כאשר התעוררה מצאה את עצמה מחוברת למכשירים ו...טוב משם אתם מכירים כבר את הסיפור ...

הם נשבעו בפעם השנייה שלא יעזוב אחד את השנייה , וטוב הם גם נשבעו אמונים . כך שעכשיו כולם ידעו שהיא שייכת לו והוא שייך לה .
######################
אומייגאדדדד!!!
פרק אחרוןןןןןן!
בקרוב יהיה גם אפילוג!!

let's start all over again. (Hebrew)Where stories live. Discover now