Part 13-

123 13 3
                                    

לוק POV-

אני ואנג'ל ישבנו ודיברנו על היחסים בין אשטון לאליסון,  אנחנו אפשר להגיד דואגים להם(?)

פשוט אנחנו יודעים שהם מאוהבים אחד בשני...

אבל הם עדיין לא יודעים את זה , טוב בהתחלה אשטון היה דלוק ברמות על אליסון אבל עכשיו אנחנו לא יודעים מה באמת קורה במוח המשוגע שלו , אבל אנחנו בטוחים שהוא עדיין מאוהב באליסון כי הוא לא יכל 'להתגבר' על זה כ''כ מהר .

אליסון אומרת שה'חברה' החדשה של אשטון היא חלופית בשבילו אבל אני חושב שזה לא נכון , כי אשטון בחיים לא היה נותן ל'חברה חלופית' לעשות לו איקי...  אבל הוא בזן האחרון השתנה... 'רינגרינג' (איך אני אמורה לעשות צילצול פאלפון יותר טוב מזה?-הערת כותבת) "חכי שנייה" "הלו?" "שלום,  מדבר דק' רויילן האם אתה לוק?" "כן מה קרה?" "חברך אשטון השתתף לצערנו בתאונה , האם אתה יכול לבוא כרגע לבית החולים?" "כן! מה קרה לו?!" "אני יסביר לך הכל כאשר תבוא" "טוב ביי!" "בואי , אשטון , תאונה , מהר!" "קאלוםםם!!" "מה?" "עכשיו לבית חולים!" "מה ?למה?" "פשוט תבוא!" "אני יכולה גם?" אליסון שאלה , פאקפאקפאק מה לענות לה?! "אממ ... כן פשוט בואי ." נסענו לבית החולים "אשטון אירווין , חדר !" "מה?" "איפה אשטון אירווין נמצא?!" "אממ..חדר מספר 146 קומה 4 " רצנו ואז שמענו צרחה , היא הייתה של אנג'ל, הסתכלתי אחורה וראיתי את אליסון,  היא הייתה חיוורת . אנג'ל רצה אליה לקחה את התיק ממנה והוציאה קופסת כדורים ובקבוק מים,ודחפה את זה לאליסון לפה . "לכו לאשטון , נבוא עוד מעט !" אנג'ל צעקה לנו . רצנו לחדר של אשטון  ו...

אליסון POV-

"אשטון אירווין , חדר!" מה?! אשטון , פה , בבית החולים ?! הרגשתי את הגרון שלי נסגר , אוי לא שוב בעיית הטראומה מתחילה לי . שיט .

אנג'ל הוציאה את הכדורים והמים ונתנה לי אותם , לא יכולתי לחשוב על שום דבר אחר חוץ מאשטון ומזה שצדקתי בקשר להרגשה שלי... אחרי 5 דקות שאנג'ל עזרה לי ו'למדה' אותי איך לנשום חזרתי לעצמי ואז התחלתי לבכות... "לא, דיי אליסון את לכ יודעת מה קרה איתו!" "לא את לא מבינה זאת אשמתי!" "זה לא , דיי" "זה כן אני וקאלום התנשקנו!"

##############
תגיבו ותצביעו ומקווה שנהנתן :)

let's start all over again. (Hebrew)Where stories live. Discover now