Part 12 :

120 13 2
                                    

אליסון POV-

טוב אני לא הולכת להיות עצובה בגללו.

אני בסדר גמור ,

רק קצת עצבנית , זה הכל.

קדימה אליסון כמו שלמדנו לשאוף לנשוף לשאוף לנשוף ... לאט לאט הרגשתי שאני חוזרת לחום הרגיל שלי , אני כבר לא עצבנית , נרגעתי .

ירדתי למטה וראיתי שם את קאלום , "היי!" חייכתי חיוך גדול "מה קורה,מה עם אשטון ?" "הכל בסדר , למה?" "כי מקודם שמענו צעקות.והרוב שלך" "אהה כן פשוט הייתי כועסת , אבל עכשיו אני בסדר גמור,איפה הכלבה הקטנה?" "הלכה כשהיית בחדר.." נהנת היום?" אמר מעביר נושא בשביל שלא נתקע עליו .. "מאוד ! אתה לא מבין כמה !תודה" "חחח אין בעיה, אני לא הייתי מוכן לאבד את החברה הכי טובה שלי!" "אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם!" "אנחנו בסה"כ עוזרים לחברה שלנו" קרה מצב שהיינו ממש קרובים ו...התנשקנו , זה הרגיש כ''כ ... נעים (?) , יש לקאלום שפתיים נעימות.

מישהו ירד במדרגות , עצרתי את נשיקה וראיתי את אשטון בוהה בנו. אוו פאק , זה מביך! אשטון לא אמר מילה הוא לקח את המפתחות של המכונית שלו וטרק את הדלת , אוי זה מסמן משהו רע?

אין לי כבר כוח לכל הצרות האלה ! אווףףף!

אשטון POV-

ירדתי במדרגות וראיתי את אליסון וקאלום מתנשקים! כאלו דהפאק? לקחתי את המפתחות ויצאתי מהבית בטריקה , הפעלתי את המנוע והתחלתי לנסוע , כ''כ כעסתי ! היא לא מבינה שאני עושה את זה בשביל שהיא תקנא , היא לא מבינה שרוז היא 'חלופית'? קאלום אמור להבין שאני אוהב אותה! הוא יודע את זה! מה הוא עושה לי דווקא?!

הייתי כ''כ עצבני והתחילו להיווצר לי דמעות , הכל היה מטושטש ולא שמתי לב למכונית. משם אני לא זוכר כלום .

##################
אז זה היה כל הפרק ! די קצר , מצטערת...
ויש לי עכשיו סיפור חדש , אז אם בא לכם תבדקו אותו :)
וזהו , מקווה שנהנתן ;)

let's start all over again. (Hebrew)Where stories live. Discover now