Thank You Mama

**** Same Night/ Thursday, February 9th 2023 ****

Ms Paula / Opal's POV

Mi dream see fish....

I woke up in a cold sweat and quickly got out of bed to walk towards Renee's room.

Haffi be she God ah send mi mesaage bout.

I checked the time on my phone and I realized that it was around 1 am in the morning.

Mi probably should wait till inna di morrows fi talk to her, but this urgent mon.

I have been in Jamaica since December, and I have really been enjoying my trip this time around.

I typically move back and forth between here and New York throughout the year depending on the season.

During the cold American winters mi love come back ah mi yaad.

I grab my robe from the hanger by my bedroom door, wrapping it around me tightly as I enter the hallway to walk towards her bedroom.

I knock a few times to signal that I would be entering, then I quietly push open the door.

I see a sleeping Rennee tucked deep under her cover. She looks so much like my mother, is like seh ah she carry her fi di nine months.

Mi one gyal pickney ah breed and mi not even did know....

She seemed to be fast asleep, the only noise in the room being her soft snores and my feet shuffling across her bedroom floor.

"Renee? Baby? Yuh wake?" I gently call to her, pushing at her arms a bit to get her attention.

She jumps up out of her covers, her eyes filled with a sense of urgency.

"You okay? Wahm mommy?" she says to me, her voice anxious and groggy.

I feel bad about startling her but I need to know what's going on here, or else mi nah go be able fi sleep tonight.

"Yea mon mi okay, mi just dream see fish......yuh ah breed Renee?" I ask blantaly.

Better mi juss come out and seh it.

"Mommy weh yuh ah talk bout? Mi think seh somebody ah break inna di house an yuh ah talk fish?" she replies to me her voice sounding annoyed.

All she need fi do ah juss answer mi question and di two ah we can go back ah wi bed.

Sometimes mi feel like dem two pickney weh mi have nuh tek nutt'n serious enuh.

Ah mi first grand pickney we ah talk bout, this is a very serious matter.

"Mi seh mi dream see fish, somebody son impregnate yuh Renee?"

She lets out a deep sigh and drops her head into her hands.

"Mommy please go back to sleep, it's too late fi mi deal wid dis right now"

"Oh so ah breed yuh ah breed? Ah Nardo pickney?" I called back to her.

She still hasn't answered my question so ah muss she mi did dream bout.

"No Mommy mi nah breed! Ah dat yuh waan hear? Mi actually deh pon mi monthly right now"

If ah nuh she, then ah wonder who mi dream bout den?

Fi mi womb stop mek egg long time now. Dem woulda come out fry.....

"Hmmmpphhh....okay den ah muss one ah yuh cousin dem" I respond to her, reaching over to touch her face to comfort her.

"Go back ah sleep yer, mek we talk inna di morning" I say as I get up off the corner of her bed, pulling her covers over her body before walking out and closing her door behind me.