Static

**** Few Days Later / Friday, January 27th, 2023 ****

Micheal's POV

Best feeling inna world right now is knowing that the three most important people in my life get along with each other.

Mi ooman, mi mada, and mi sista are my heart.

That's why protecting them is so important, cause people know how mi stay bout dem already.

The easiest way to get to me, to bring down my defense, is to come after those who I love.

Dats why mi did ah itch fi move Noelle, haffi mek sure she safe, at all times.

Everything mi do ah fi dem three ooman deh, di day when mi tell mi mada she neva haffi work no more was one of the best days of my life.

Mi woulda gi dem di world if dem ask fi it.

Today was Renee's 23rd birthday, and I was excited to celebrate her.

If yuh know Renee, yuh seh today a go be a whole heap ah excitement and dem sumn deh.

We were born a little over a year apart, my birthday is in May and I will be turning 25.

Even though I was technically the older one, mi did always like seh we were close in age.

Renee did decide seh she waan host a private birthday dinner wid her frens and family.

Suh she, mommy, and Noelle decide fi team up and plan sumn.

Ah woman business dat suh mi juss give dem di money fi do dem ting.

I was still at the office closing up some business for the day, but I would soon have to leave to head home and get ready to leave out with Noelle.

Mi love going home to ooman enuh....

Mi honestly cyaa wait fi breed her, den mi can go home to a full family.

Mi ready fi di next step already mon, mi know seh she a go be mine forever so next step need fi hurry up and come.

"Kiyana, who has the studios booked for tomorrow?" I call out through my open office door.

I hear her get up from her desk then I see her body at the door, she looks through a stack of papers in her hand before responding.

"Hmmm....tomorrow we have Masicka for 4 hours in 1B, then Kranium in 2A for 3 hours, and then let me see.....oh D'yani assistant put him as tentative for 1C for 3 hours"

"Okay, just mek sure seh you send out another confirmation reminder. Cause dem man deh busy enuh suh we need fi be on top of everything. New year, new music. Cyaa miss out pon dem kinda money deh" I say to her, she nods before she leaves the room.

I pull out my phone to video call Noelle.

"Weh yuh deh?" I ask her once the call connects.

"Hello to you too Mr. Clarke"

"Hello Mrs. Clarke.....weh yuh deh?"

I notice a smile come across her face, a dis she love hear.

"A dat wid yuh....mi wi hang up pon yuh enuh" she says with a small laugh.

I look around her surroundings and notice he was in a store of some kind.

"Mi did need some stuff personal hygiene stuff so mi deh yah ah supermarket"

"Ah...yuh have money?" I ask her.

"Yea mi good but mi neva ah go seh no to more"

"Check yuh account when yuh hang up" I hum my answer before turning my attention back to my computer screen.