BTS Kids?

BTS Kids?

178K Reads 23.1K Votes 32 Part Story
yoongs By Sparkznle Completed

"wah cantiknya warna pink ni! jin nak semua boleh tak noona?" -Seokjin
"ops sorry joon dah terpecahkan gelas kesayangan noona..." -Namjoon
"boleh tak noona bagi yoongi rehat kejap? penatlah." -Yoongi
"noona! cepat tengok ni tarian baru hoseok!!" -Hoseok
"@#&#-#+^-" -Taehyung
"chim tak comel noona. ottoke?" -Jimin
"teheeee" *tunjuk gigi -Jungkook
----------------------------------------
"kenapa pelik sangat budak-budak ni? kenapa mesti aku yang kena jaga dorang? please, just kill me already!!"
-------------------------------------------
bila seorang yeoja terpaksa menjaga 7 orang kanak-kanak yang banyak kerenahnya, apa akan terjadi?

-Strictly no plagiarism or copy!
-Highest ranking
:  2 in fanfiction

  • bts
  • cute
  • fluffy
  • hoseok
  • jimin
  • jin
  • jungkook
  • namjoon
  • taehyung
  • yoongi
seolaxiao seolaxiao Jan 14
I'm indonesian, but i read this book 😂 some words that i can't understand but it's okay ^^
SwagMochi95__ SwagMochi95__ Oct 24, 2017
*pelan² gerak ke belakang* aku tak terlibat *pokerface* 😂😂😂
WIFETAE- WIFETAE- Nov 01, 2017
Tsk. KAN DH KATA JGN MKN SESEKALI YG BERNAMA KOOKIE ATAU BISKUT..HABISLAHHH SI BUDK BISKUT TUYH MENGAMUK...😐😂😂
Jiaezza Jiaezza Dec 17, 2017
Ayok Yun... Kitaorang dh bagitahu dah tu biskut kookie tapi kau tak nak dengar... Habis la kau Yun.. *evil laugh* 😅😅😝😝
Ayoookkk aq x tauuuuu ko tanggung sendiriii jgn ckp kitorang x bagi amarannn
Love_My_Biases Love_My_Biases 3 days ago
JiTaeKook dalam kindergarden lagi yuk?Aku tak leh bayangkan YoonTaeKook time kecik...Comel giler duh