Death Bell [ BTSXGOT7 ]

Death Bell [ BTSXGOT7 ]

16.1K Reads 1.6K Votes 4 Part Story
sugajjang2menbbung2_ By -miniyoongs Updated Mar 29, 2016

"Ting ! Ting !" 

Mendengarkan loceng lama itu, semua pelajar sekolah tersebut diam tanpa bergerak. Mereka hanya perlu menunggu atau menyelamatkan seseorang yang akan menjadi mangsa kematian tanpa tahu siapa pembunuhnya.

KangHaasoo KangHaasoo Dec 20, 2016
Tido(aku nie walau bdk kelas bising mcm beruk pon aku tak bangun2 sampai mimpi pon ade..aku ni mne2 pon bole tido)..baca buku(novel kalo ade..)..buat keje(thun depan upsr huhuhuhuhuhu)...gosip(kalo ade kwn)..
athilaaziz13 athilaaziz13 Nov 05, 2016
Saya... duduk diam baca novel (kalau bawa) ataupun borak ngan member je berlima
Hyun_Rea Hyun_Rea 3 days ago
Berborak ngan kawan hal yang paling best dan sempat bergaduh
soufiyyah soufiyyah Dec 26, 2016
Jin teruk betul 😂😂 jungkook mmg dapat buat org histeris pon. Mati pun boleh tau x
baekaigyu baekaigyu Nov 13, 2016
Bila cikgu tkda mulalh buka kpop news and gelk macm org sawan
soufiyyah soufiyyah Dec 26, 2016
Berfangirling lah. Hagagaga. Ckp pasal crush kat skolah and bts