cik sempoi vs devil

cik sempoi vs devil

23.7K Reads 428 Votes 7 Part Story
CIK N&E By NoraElena89 Updated Nov 02, 2016

kenapa pelakon korea ni comel sangat...kalau jadi boyfriend ni..sure tak tidur satu malam.tapi semua itu hanya mimpilah.dah pukul berapa ni.

"what!!..aku dah lambat gila ni.ah..sudah..sabar nurul sabar...calm down calm down.."habis satu rumah di geledahnya.lagi lambat la dia hari ni.

suasana di dalam kelas 5 sastera terlalu bising.membuatkan hati nurul semakin membara..baru sahaja nurul melangkah masuk..semua pelajar senyap..

"ehemm...pandai pula kamu semua diam!!cikgu ingat pasar malam tadi."sengaja nurul menyindir.

"selamat pagi cikgu!!"semua pelajar serentak memberi ucapan.

"kaseh!!kenapa kelas macam pasar malam.awak sebagai ketua kelas seharusnya menjaga kelas dengan baik.bukan awak sekali ikut bising macam ni.

"saya dah cuba!!tapi diorang ni tak faham bahasalah cikgu.saya dah garang..tapi diorang tak nak dengar cakap saya."

"saya nak semua orang berdiri hari ini.jangan sorang pun yang berani duduk.kalau kamu semua masih berkelakuan macam ni.setiap kelas cikgu kamu semua di ...

NoraElena89 NoraElena89 Dec 19, 2016
ryan ni bukanlah anak kandung mama lisa.sebab mama lisa kahwin dengan ayah ryan.iaitu uncle badrul dan hasil perkahwinan mereka dikurniakan 2 org anak iaitu rizal dah fatin