NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Butterfly Kisses (Way To Love Him)

Butterfly Kisses (Way To Love Him)

814K Reads 56.2K Votes 68 Part Story
🎆 HAPPY EID 🎆 By Nutellappa Completed

[Highest rank - #1 in Fanfiction]
  
  •••••
  
  Lelaki itu,
  
  Dia merokok,
  Dia ada tatu,
  Dia kaki kelab malam,
  Dia tidur dengan perempuan,
  Dia benci keluarga dia,
  Dia dingin, sombong, tak fikir perasaan orang.
  
  Tapi itu yang membuatkan dia jatuh cinta dengan lelaki itu. 
  
  Lelaki itu, Byun Baekhyun.
  
  Dia, Sung Nayeon.
  
  •••••
  
  P.S : sesetengah chapter saya private kan. Please, no plagiarism. I'm really serious this time.

minejeon minejeon Jun 16
Oh wow pedasnya , ni mesti selalu mkn pedas ni , patut ramen tu pedas gila 😂
lisabwi lisabwi May 18
JODOH KITA~~
                              
                              MENANGIS HATI INI
                              
                              KU JUGA BERSIMPATI
                              
                              HANCURNYA HARAPANKU
                              
                              MAAFKAN SAYANGG
Patutlah hati aku tergerak nak baca balik fanfic kau 😌. Nama aku tercatat indah di situ 😌
nayeon dah mula annoying dah..asyik jumpa baekhyun je... 😂😂
minejeon minejeon Jun 16
Dari tadi bila baca nama Nayeon je mesti ingat Nayeon Twice 😂