Dracula's Bibik [C]

Dracula's Bibik [C]

724K Reads 55.1K Votes 53 Part Story
•unbellobuble• By novelawawa Completed

" Jangan naik atas. "
" Jangan bukak langsir. "

Tak faham Elly bila dilarang berkali-kali untuk buat dua perkara ini. Lantak lah, dia ambik job ni pun sebab nak beli kamera digital yang baru. Lain hal tolak tepi.

Tapi, satu hari Elly terpaksa naik ke atas. Apa yang bakal ditemui? Pengembaraan atau kecelakaan ?

Perhatian :
Cerita ni bodoh-bodoh sikit. 
Maklumlah ditulis ikut suka hati mak nenek penulis.
Jika anda tak sedia atau tak suka baca cerita bodoh, jangan baca ! 

Sekian. Lol.

And ohya, yang pembenci typo pun jangan baca ! Kahkah.


Cover by @yosope

  • adventure
  • dracula
  • fantasy
  • humor
  • love
  • merepek
  • other
  • romance
KGMJBBB KGMJBBB Sep 12
Takpe, meh biar aku rap. Gerenti lagi laju dari rap Suga (BTS)
immisya- immisya- Sep 30
sudah la sudahh.. ku harus pergii..jangan tangisi aku lagiii... SHAHAHAH
joonzgal joonzgal Apr 29
//ambil phone, dial ...//
                              nombor yang anda dial, eh kejap, tu titik bahalol LMAO
KGMJBBB KGMJBBB Sep 12
Wow! Aku akan ambik kerja tu dulu! *sedia nak dial* eh? Mana no dia? Asal titik je ada?
nblqissssss nblqissssss Jan 21
Ya allah ciannye anak die..terkulai dah. Arwah dulu baik orgnye