Oh No! Aku Dah Jatuh Cinta Ke...

Oh No! Aku Dah Jatuh Cinta Ke...

170 Reads 33 Votes 19 Part Story
arin._ By farihyne_123 Updated Jun 04

Siapa suruh lambat bertindak...sekarang ni baru nak frush menonggeng..dah tak guna dah..


"Kau sayang aku tak..? Tak de lah..aq nk tau je kau sayang aku ke tak.."

Ahh..sudah..ni yang aku tak suka ni..telefon tengah malam..

"Weihh..kt luar ni sejuklah..rase macam nak tidur kat luar ni pulak..baru felling New York sikit.."
Sejujurnya..aku tak suka die tanya aku mcm tu..so baik aku tukar topik..

"Tak de lh..kalau kau cakap yang kau sayang aku..aku cume nak cakap..yang aku sayang kau jugak.."