Turkce Stories

78 Stories

Taylor Swift-1989 (Taylor's Version) (Türkçe Çeviri) by tpwk133
#1
Taylor Swift-1989 (Taylor's Versio...by eyll
Taylor Swift'in 5. Stüdyo albümü olan "1989" çevirisi.
Taylor Swift - Lover Albüm (Türkçe Çeviri)  by tpwk133
#2
Taylor Swift - Lover Albüm (Türkçe...by eyll
Taylor Swift'in 7. Stüdyo albümü Lover'ın çevirisi.
Completed
Addicted    ⌞ Minsung⌝ by OneShotMinsung
#3
Addicted ⌞ Minsung⌝by Jisung
Uyuşturuculara bağımlı olan arkadaşlar Yeonjun,Hyunjin ve Han uyuşturucuları eski satın aldıkları kişi Jungwon'un gizemli bir şekilde ölmesi ile yeni alacak bir kişiyi b...
yasıyom by ch0uin
#4
yasıyomby ue
öbür ficlerimi cok begebmissiniz dedim yenisini yazim sonucta fanlarımı daha fazla bekletemem(wattpad yeni indirdim ondan gec yazıyom)neyse dc ozu 3#1111 ekleyin laflaya...
Merakın Sonu-Merakın Sonu {TR dilinde} by mylanjesep
#5
Merakın Sonu-Merakın Sonu {TR dili...by Angel of Death
Written as a Turkish development work. I will write in my own language later.
Completed
Underverse Texting by kullaniciadiyoklaqwq
#6
Underverse Textingby CountrySeverChara
valla bı bokluklar yapcam da hayırlısı
Arkadaştan Öte by Amazing123478
#7
Arkadaştan Öteby jane_lynn41
Sen benim arkadaşım ve sonsuz aşkımsın.
Wattpad is Dumb! by MrTylerKoch
#8
Wattpad is Dumb!by Tyler Koch
Why anyone use this website seriously ?
Bir Emo'nun Günlüğü by satanworshippers
#11
Bir Emo'nun Günlüğüby satanworshippers
he is a fallen angel let him scream and shout kanka...
Applied Coaching With Case Examples by mylifeyayinlari
#12
Applied Coaching With Case Examplesby Mylife Yayinlari
Chapter 1: The Journey Begins 1.1 Introduction to Sarah 1.2 Meeting the Secondary Characters 1.3 Internal Obstacles: Self-Doubt and Limiting Beliefs Chapter 2: Navigatin...