๐Œ๐š๐ง๐ข๐ฌ : ๐ƒ๐š๐ซ๐š๐ก ๐๐š๏ฟฝ...

By teddysss

123K 5K 857

"Abang kejam! Abang bunuh ibu! Abang pembunuh!" -๐Œ๐€๐๐ˆ๐’ "Abang tak bunuh ibu. Sebaliknya, Manis yang bunu... More

(๐Ÿฉธ)PROLOG
(๐Ÿฉธ)BAB - 1
(๐Ÿฉธ)BAB - 2
(๐Ÿฉธ)BAB - 3
(๐Ÿฉธ)BAB - 4
(๐Ÿฉธ)BAB - 5
(๐Ÿฉธ)BAB - 7
(๐Ÿฉธ)BAB - 8
(๐Ÿฉธ)BAB - 9
(๐Ÿฉธ)BAB - 10
(๐Ÿฉธ)BAB - 11
(๐Ÿฉธ)BAB - 12
(๐Ÿฉธ)BAB - 13

(๐Ÿฉธ)BAB - 6

8.9K 341 36
By teddysss

"KAU NAK BAWA ADIK AKU KE MANA?"

Bahu Zaquan ternaik. Badan dikalih pada arah suara yang tiba-tiba muncul dari belakangnya. Terus raut wajah Zaquan berubah. Dingin dan tegang seperti riak dari Idlan.

"Aku nak bawa dia ke klinik." Ujar Zaquan bersama suara tegas dan dalam.

"Tak perlu. Aku akan bawa dia balik." Idlan turut serius. Sekilas matanya melirik pada Manis yang dibaringkan pada kerusi tempat duduk penumpang. Manis masih tidak sedarkan diri.

"Kau tak nampak yang adik kau dah kritikal? Abang jenis apa kau ni?" Sindir Zaquan. Lelaki dingin seperti Idlan ini tidak boleh berbual secara baik.

Tercabar dengan sindiran itu, kolar kemeja Zaquan dicekak. "Kau bukan sesiapa untuk tentukan aku abang jenis apa. Dia adik aku. Bawah tanggungan aku. Dia sakit atau tidak, itu urusan kami berdua. Kau sebagai orang luar, jangan masuk campur!" Ugut Idlan. Tajam pandangannya menikam anak mata Zaquan.

Namun, reaksi Zaquan juga tegang. Beradu mata dengan wajah yang tiada perasaan. Genggaman Idlan dilepaskan dengan kasar. Sehingga tidak lagi mencekak kolar kemejanya.

"Aku pensyarah dia. Selagi dia di dalam kawasan universiti, dia masih di bawah tanggungjawab aku. Aku tak perlukan izin dari kau untuk bawa dia ke klinik. Alasan yang aku ada jauh lebih kukuh dari status kau sebagai seorang abang!"

Hati Idlan semakin membara. Menjulang dengan api yang tinggi marak.

Lalu, tumbukannya dilepaskan pada rahang kanan Zaquan. Amaran disampaikan.

Tapi, Zaquan juga gagah membalas tumbukan itu. Bersama seni pertahanan diri yang sebati di dalam jiwa, Zaquan cekap melayangkan satu lagi tumbukan yang menyasarkan pipi Idlan. Tangkas Idlan mengelak dan turut mempraktikkan seni silat yang setanding dengan Zaquan.

"Kau jangan berani dekat dengan adik aku lagi!" Abdomen Zaquan menjadi sasaran. Darah dimuntahkan oleh Zaquan. Keringat membasahi dahi.

"Sebagai pensyarah, aku ada hak untuk rapat dengan Manis! Dia pelajar aku!" Jerkah Zaquan.

Pergelutan antara dua lelaki itu semakin tegang. Sehingga menarik perhatian beberapa pelajar yang lalu lalang di kawasan parkir kereta tersebut.

Rata-rata mereka terus mendapatkan Idlan dan Zaquan sekaligus meleraikan perbalahan yang kian melarat itu.

"Doktor Zaquan!" Hanim yang turut berada di situ bergegas ke tempat kejadian. Gadis itu menekup mulut melihat wajah Idlan dan Zaquan yang bermandikan darah dan keringat.

"Lepaskan aku!" Idlan meronta dari pegangan dua pelajar lelaki yang bergelut menahan tubuhnya.

Beberapa kali cubaan, akhirnya pegangan itu terlepas. Idlan hampir mara semula ke arah Zaquan. Namun, suara serak Manis menghalang tindakannya.

Semua yang berada di situ mengalihkan pandangan kepada Manis yang sudah sedar dengan wajah yang semakin pucat seperti tidak berdarah.

Hanim berlari kepada Manis. "Manis!"

"Kau tak apa-apa ke?" Telapak tangan Hanim dilekapkan pada dahi Manis. Panas. Manis demam!

Manis mengalihkan tangan Hanim dengan lemah. Gadis itu mengangguk perlahan.

Mata ditancapkan ke arah Idlan dan Zaquan. Ketika mata Manis bertembung dengan pandangan redup Zaquan, ada segaris senyuman yang diberikan.

"Awak okay Manis? Ada sakit dekat mana-mana ke?" Raut wajah Zaquan mengendur. Tidak setegang tadi. Ada terpalit riak lega saat Manis sudah kembali mencelikkan mata.

Perlahan-lahan Manis jatuhkan kepala. "Saya okay---"

"Balik!" Idlan memintas suara Manis dan terus menarik paksa pergelangan tangan gadis itu dengan kasar.

"Kau dah sakitkan dia!" Jerkah Zaquan. Tangannya mahu menarik Manis namun Idlan lebih pantas membawa Manis ke arah belakangnya.

Hanim juga cuba untuk meraih Manis tetapi renungan Idlan begitu gerun untuk dia meneruskan tindakannya.

"Aku bagi amaran untuk kali terakhir. Jangan kau rapat dengan adik aku lagi!"

"Abang..."

"Diam! Kau nak balik atau ikut jantan ni?!"

Manis menggeleng. "Manis balik dengan abang..."

Idlan tarik wajah yang sinis. Kening diangkat tinggi untuk mencabar Zaquan. Jelas raut wajah kecewa yang terpampang dari pensyarah muda itu.

"Awak tak sihat Manis. Kita pergi klinik dulu ya?" Pujuk Zaquan.

Tetapi Manis menggeleng. "Saya pergi sendiri, doktor."

"Tapi..."

"Kau dengar sendiri kan apa yang adik aku cakap? Dia boleh pergi sendiri. Kau tak payah nak menyibuk urusan dia." Pintas Idlan seraya menarik Manis mengikuti langkahnya.

Zaquan membuka langkah mahu mengejar Manis tetapi Hanim menahan. "Doktor, saya rasa lebih baik kita jangan masuk campur. Saya risau mengeruhkan lagi keadaan."

Keluhan dilepaskan. Akhirnya Zaquan berdiam diri. Menghantar kepergian Manis dengan mata yang sayu.

Mengapa Idlan begitu menegah untuk membawa Manis mendapatkan rawatan? Sedangkan jelas Manis tidak sihat dan memerlukan rawatan selanjutnya.

Apa yang disembunyikan oleh dua beradik ini?















(🩸🩸🩸)






IDLAN hembus asap rokok ke udara. Jarum jam yang sudah menginjak ke angka sembilan malam membuahkan senyuman ngeri pada wajah tampan itu.

T-shirt pada badan sasanya dicabut. Leher diregang ke kiri dan ke kanan. Pintu bilik dikunci. Rokok yang dicucuh tadi dikepit di antara celah bibirnya.

Klak!

Pintu tandas dikuak. Idlan menghampiri bath tub yang menempatkan Manis.

Dia duduk mencangkung lalu mengusap lembut pipi Manis yang terasa sejuk itu. Ketika mata mereka bertembung, Idlan menarik senyum sinis yang tersirat dengan kepuasan yang dikecapi.

Hukuman buat Manis masih belum tamat. Dikurung dan direndam di dalam bath tub yang berisi air sejuk selama hampir 10 jam masih belum cukup untuk mengajar gadis itu.

Mata kuyu Manis separa terbuka. Kabur dan terseksa.

Idlan mendekatkan wajah mereka. Bibir pucat Manis dikucup sekilas. Manis pejam mata. Namun ada mutiara jernih yang mengalir membasahi wajah.

"Manis sayangkan abang?" Soal Idlan di dalam nada yang berbisik.

Dagu runcing Manis diusap. Mata tajam Idlan menilik keseluruhan tubuh bogel adiknya itu. Bibir dijilat ketika melihat 'mahkota' Manis yang sering menjadi mangsa kerakusan nafsunya.

Soalan Idlan tidak dijawab oleh Manis. Tekaknya sakit. Tenaganya ditelan oleh tangisan yang tidak berhenti sedari tadi.

Kebisuan Manis mencambahkan amarah Idlan. Jari tengahnya ditusuk ke dalam kewanitaan Manis. Kuat dan kasar. Tanpa amaran.

Manis meringis perlahan. Sakit dan pedih dengan tolakan jari Idlan itu.

"Voice, sweetie." Desak Idlan dengan nada yang berbaur tegas.

"Ss...sayang..."

Idlan tertawa perlahan. Jari tengahnya yang berada di dalam kewanitaan Manis digerakkan perlahan-lahan.

Mata setia memandang ke arah Manis. "Kalau sayang, kenapa Manis mengadu pasal kita dekat jantan tu? Manis tak hormatkan abang. Manis tak ingat pesan abang. Setiap hari abang pesan jangan rapat dengan lelaki lain. Abang tak suka. Tapi Manis degil. Suka ya bila pensyarah tu dukung Manis dan ambil berat pasal Manis. Hmm?"

Riak yang dipamerkan oleh Idlan adalah tenang. Namun, mata dan suaranya jelas mengatakan yang sebaliknya.

Manis menggeleng lemah. Pergerakan jari Idlan semakin kasar dan menyakitkan. Tetapi Manis tidak berupaya untuk melawan. Kedua tangannya diikat dan dikilas pada belakang badan. Malah kedua kakinya juga dikangkangkan dan diikat pada kanan dan kiri sisi bath tub itu.

"Sa...kit..."

Idlan mengucup bibir Manis. "Shh, abang tak nak dengar yang itu. Manis degil sangat. Ingkar arahan abang. Apa patut abang buat dengan adik kesayangan abang ni? Hmm? Nak abang berhentikan Manis dari universiti tu atau nak abang bunuh pensyarah tak guna tu?"

Manis menangis. Ugutan Idlan bukan satu perkara yang boleh dianggap remeh.

"Jangan...Manis min...ta maaf..."

Kali ini Idlan tertawa kuat. Mengejek kata maaf Manis. Namun seketika, tawa itu menjadi satu senyuman misteri.

Dagu Manis direngkuh paksa. Jarinya dikeluarkan lalu disumbat ke dalam mulut Manis sehingga berair mata Manis dengan wajah yang merah.

Manis juga hampir termuntah ketika tekaknya dirodok kasar dengan jari panjang Idlan.

"It's okay, sweetie. Abang ubah fikiran. Abang tak jadi nak bunuh pensyarah kesayangan Manis tu. Tak seronoklah tak ada hero kan? Abang bagi peluang untuk Manis mengadu semahunya dekat dia. Mesti bahagia kan sebab ada hero? Tak sabar abang nak tahu apa dia boleh buat untuk selamatkan Manis." Idlan menjilat bibir. Tersengih jahat dengan wajah yang menyeringai.

Kemudian dia berdiri. Manis menangis kuat. Dan semakin kuat apabila Idlan mula merungkaikan tali yang mengikat anggota tubuhnya. Idlan mencempung Manis.

"Shh, shh. Hey, calm down. Kita nak main atas katil pulak ni. Simpan tenaga Manis."

Badan Manis dicampak ke atas katil. Manis terbaring lemah. Tidak melawan. Seluruh tubuhnya kebas dan lenguh.

Hanya matanya sahaja yang menangkap gerak geri Idlan yang sedang menanggalkan belitan tali pinggang sebelum merangkak naik menindih Manis.

Telinga Manis didekati. Dilabuhkan ciuman hangat pada kawasan tersebut sebelum membisikkan sesuatu.

"Tonight you are mine, sweetie."

Mulut Manis ternganga luas. Tangannya menggenggam kuat cadar katil.

Malam itu...

Tiada belas kasihan dari Idlan buat Manis.

Tiada rayuan dari Manis yang dapat menghentikan perbuatan keji Idlan terhadap adiknya.

Tiada tangisan dari Manis yang dapat melembutkan hati Idlan.

Dan...tiada harapan untuk Manis terus bertahan dan bertahan.

Tiada.






Continue Reading

You'll Also Like

4.6M 288K 106
What will happen when an innocent girl gets trapped in the clutches of a devil mafia? This is the story of Rishabh and Anokhi. Anokhi's life is as...
844K 27K 68
"Real lifeแ€™แ€พแ€ฌ แ€…แ€€แ€ฑแ€ธแ€€แ€ผแ€™แ€บแ€ธแ€œแ€ฝแ€”แ€บแ€ธแ€แ€ฒแ€ท แ€…แ€”แ€ญแ€ฏแ€€แ€บแ€€แ€ผแ€ฑแ€ฌแ€บแ€†แ€ญแ€ฏแ€แ€ฌแ€™แ€›แ€พแ€ญแ€˜แ€ฐแ€ธ แ€•แ€ปแ€ฑแ€ฌแ€บแ€แ€„แ€บแ€žแ€ฝแ€ฌแ€ธแ€แ€ฒแ€ทแ€šแ€ฑแ€ฌแ€€แ€ปแ€ฌแ€บแ€ธแ€†แ€ญแ€ฏแ€แ€ฌแ€•แ€ฒแ€›แ€พแ€ญแ€แ€šแ€บ" "แ€แ€ฑแ€ซแ€„แ€บแ€ธแ€œแ€ฑแ€ธแ€•แ€ฒแ€Šแ€ญแ€แ€บแ€•แ€ฑแ€ธ Bae แ€™แ€„แ€บแ€ธแ€„แ€ผแ€ฎแ€ธแ€„แ€ฝแ€ฑแ€ทแ€›แ€œแ€ฑแ€ฌแ€€แ€บแ€กแ€ฑแ€ฌแ€„แ€บแ€กแ€‘แ€ญ แ€„แ€ซแ€แ€ป...
465K 26.3K 44
The story continues to unfold, with secrets unraveling and new dangers lurking in the shadows. The Chauhan family must stay united and face the chall...
1.3M 67K 59
๐’๐œ๐ž๐ง๐ญ ๐จ๐Ÿ ๐‹๐จ๐ฏ๐žใ€ข๐๐ฒ ๐ฅ๐จ๐ฏ๐ž ๐ญ๐ก๐ž ๐ฌ๐ž๐ซ๐ข๐ž๐ฌ ใ€ˆ๐›๐จ๐จ๐ค 1ใ€‰ ๐‘ถ๐’‘๐’‘๐’๐’”๐’Š๐’•๐’†๐’” ๐’‚๐’“๐’† ๐’‡๐’‚๐’•๐’†๐’… ๐’•๐’ ๐’‚๐’•๐’•๐’“๐’‚๐’„๐’• โœฐ|| ๐‘บ๐’•๐’†๐’๐’๐’‚ ๐‘ด๏ฟฝ...