פרק 3

44 5 0
                                    

טוב אז קוקי בא לצאת מהבית אחרי שהתארגן לקח איזה חתיכת לחם ויצא להפגש עם ג'ימין בתחנת אוטובוס אפילו שידע שהוא מאחר ושג'ימין מחכה לו שם כבר הרבה זמן,

קוקי עדין הלך קצת עצוב וכל הזמן חשב מה הוא יעשה בנוגע להובי ואז הוא מגיע לתחנה
" היי ג'ימין מה קורה🥱😓"  וג'ימין עונה לו "בסדר , אבל מה איתך מה הולך עם הפנים הנפולות האלה🤔, על מה אתה כל כך עצוב בדרך כלל אתה לא ככה...???" קוקי לא הגיב הרבה ורק אמר "הינה האוטובוס הגיע בוא נעלה" .

קוקי עלה לאוטובוס וג'ימין אחריו מנסה להבין מה עבר עליו הם ישבו באוטובוס  וג'ימין ניסה לעודד את קוקי אפילו שהוא לא יודע למה הוא ככה? , אז הוא בא אליו ואמר:" קוקי אתה יודע שהמאמן אמר שהיום אולי נסיים מוקדם, רוצה נלך אחר כך לאכול משהו יהיה כיף רק שנינו😉🙂מה אתה אומר  הרבה זמן לא היה לנו חופש ככה ..?" ג'ימין רואה שקוקי לא מגיב ומחליט לתת לקוקי קצת זמן לחשוב לרגע עם המחשבות שלו באוטובוס , ואז קוקי פתאום עונה לג'ימין "אתה יודע מה , כן בוא נלך לשתות אחרי האימונים" וככה נגמר השיחה ג'ימין שמח שקוקי היה בעד והחליט לא להמשיך לדבר יותר מידי כדי שקוקי לא ישנה את דעתו.

הובי:
הובי רץ לאוטובוס שלו ואומר לעצמו " ווואאיי קוקי הזה הוא כמו ילד 🤭 הובי לרגע התרגש שקוקי היה כל כך חמוד כשהוא היה במטבח , זה היה גם חמוד שהוא ניסה להכין אוכל וגם כשהוא קיבל את הכוויה...  שהפרצוף שלו  אראה שהכל בסדר אבל עדין רואים את הכוויה שצרמה בתוך תוכו ואת הדמעות הקטנות והנוצצות שהתחילו לעלות על עניו🥺 , קוקי היה כל כך קטן וחמוד ואז הובי התעשת מהחמידות יתר ולקח אותו מהר לשטוף את הכוויה כי ידע שזה באמת כואב אפילו שזה כוויה קטנה , הובי לרגע אמר " אמג  אבל אני אמור לכעוס עליו על זה שהוא צרח עלי" , הובי לא יכל בתוך תוכו לכעוס על קוקי , כי הוא הרגיש מין רגש אכפתי כזה כלפיו ולא רצה לגרום לו צער .

אמר לעצמו שהוא יכול לפחות לנסות להעמיד פנים שהוא כועס עליו ואז אולי הוא יבקש סליחה 🤭 זה רעיון טוב חשב.

קוקי:
קוקי וג'מין סיימו את האימונים ואז הלכו למסעדת רחוב כזאת, למרות שקוקי הסכים ללכת עם ג'ימין זה עדיין לא אומר שמצב הרוח שלו היה בסדר לקוקי עדין היה את ההרגשה הזאת שהוא יצא רע בכל הסיפור עם הובי, הוא לא רצה להרגיש ככה יותר אז תכננן לשתות כדי להרגיע את המחשבות המטורפות אצלו במוח ואת הרגשות הבילתי מובנים שהופיעו אצלו , קוקי עדיין לא הבין עד כמה הוא אוהב את הובי .  אז ג'ימין וקוקי באים למסעדה וקוקי מזמין שלושה בקבוקים של סוג'ו וג'ימין הזמין עוף מטוגן .

והינה מגיע ההזמנות ישר קוקי לקח כוס והתחיל למזוג לעצמו והוא שותה כוס ראשונה שנייה שלישית וכו' וג'ימין עוד לא הספיק לאכול חצי מהעוף הראשון שלקח ואז תפס את הכוס של קוקי ואמר "קוקי תרגע..!!!תרגע!!! מה עובר!!! אל תשתה כל כך הרבה זה לא בריא"  "הכל טוב ג'ימין אני שולט על זה " אמר קוקי

ג'ימין המשיך לאכול בתקווה שקוקי באמת שולט על מצבו ומבלי לשים לב קוקי מתחיל להיות ממש שיכור ואז הוא רואה את קוקי מתחיל להזיל דמעות מהעניים שלו ואומר "הו..הו..הובי...בבקשה אל תכעס עלי, א..א..אניי לא התכוונתי 😢 ואז ג'מין הבין קצת מה הולך כי הוא זכר שקוקי סיפר לו על אח שלו הגדול שבא לבית אבל הוא עדין לא הבין מה הולך, ואז הוא אומר לקוקי "קוקי אתה בסדר אל תבכה אני לא יכול לראות אותך בוכה ככה"--"אההה צעק קוקי ג'ימין אני לא יכול... אני לא יכול להיות איתו באותו בית ...אני מרגיש שאני עומד להתפוצץ הוא כל כך דואג לי ואני כל כך רע אליו ולא מתייכס אליו , אני פוחד שהוא לא יואב אותי ושהוא יעזוב בגללי 😭😭

, אני כל כך כועס על עצמי אני רוצה לבוא אליו ולהגיד לו שאני ממש מצתער🥺😓" ואז ג'מין בא אליו ואמר זה בסדר , קוקי אתה בסדר לגמרי לא עשית שום דבר רע , אני בטוח שהוא אוהב אותך ושהוא יסלח לך אחרי הכל שניכם אחים...🙂" ג'ימין ראה את קוקי כולו שבור ובוכה ורק רצה להעלות את מצב רוחו ולהראות לו שהוא טוב ויהיה בסדר ואז הוא קלט שקוקי בכלל לא מקשיב לו , קוקי היה הרבה מידי שיכור כדי לשמוע את הדברים שג'ימין אומר לו , ואז ג'ימין אומר:"טוב קוקי זה הזמן לחזור הבייתה, יעלה אני יחזיר אותך...בוא קדימה אנחנו הולכים" . קוקי בקושי יכל לעמוד על רגליו ורק המשיך לדבר לעצמו "אני מצתער...אני מצתער..."

ג'ימין תפס בידו של קוקי והעביר אותה על גבו כדי לתמוך בקוקי "הינה החשבון תודה רבה " אמר ג'ימין והלך לכיוון הכביש לתפוס מונית.

ג'ימין וקוקי מגיעים לבית ובאים לכניסה ג'ימין לקח את קוקי ותמך בו שלא יפול ואז קוקי נפל קצת עליו וממש היה קרוב "אהה קוקי תזהר😵😳" קוקי היה ממש קרוב לפנים של ג'ימין , ג'ימין הבחין מקרוב בפנים של קוקי והלב שלו התחיל לפעום קצת, ג'ימין הסתכל על קוקי מקרוב במבט קצת מובך ולא הבין בידיוק מה הלך איתו... הוא פשוט המשיך לעבר כניסת הבית תוך כדי שעוזר לקוקי ללכת  הוא דפק בדלת והובי פתח את הדלת ולמראה עניו רואה את קוקי שיכור , הובי היה קצת קצת בשוק לראות את קוקי ככה... ואז ג'ימין אומר לו "היי אני חבר שלו בבקשה קח אותו ממני הוא קצת שיכור... אני מרגיש שהידיים שלי הולכות להתמוטט" ואז הובי מהר לקח את קוקי מידיו הקטנות של ג'ימין  וג'ימין אמר לו "טוב תודה תשמור עליו😉 לילה טוב, אני הולך"






תצביעו עם אהבתם והינה ההמשך מגיע😈😈😈😈

היופי שבפנים🥰Where stories live. Discover now