פרק 2 -"בית חם"🤔

49 6 4
                                    


אחרי שקוקי הלך, הובי הסתכל על הבית והבחין בכמות האבק ששורה בו, הובי שהיה מאוד מסודר וחולה ניקיון לא היה יכול לסבול דבר כזה.

ובגלל שזה היה היום החופשי שלו הוא בילה את רוב יומו בלצחצח את הבית, לשתוף את הריצפה ולהעביר סמרטוט בכל מקום , לזרוק את כל הזבל שהיה במקרר ולהכין חדש , לסדר הכל במקומו כולל את בגדיו וחפציו .

בנוסף לכול זה כשעבר בין החדרים הוא הבחין בחדר אחד ששונה מכל החדרים מה שהיה שונה זה שהחדר היה מלא בפוסטרים ותמונות על הקירות ויותר מזה החדר היה מלא בזבל בגדים היו זרוקים על על הריצפה וכמות האבק שהייתה שם לא ראה הובי בחייו!!

הוא היה רגיל לבית מצוחצח ומטוקטק בלי שום בלגן , הובי נכנס לחדר באיטיות ואמר "יוווו מה הולך פה בונה גנקוק הזה מטורף איך הוא יכול לחיות בבלגן הזה, הוא מזה יהיה חייב לי כשהוא יחזור..."

הובי התחיל לסדר במרץ את החדר אירגן והבריק את כל החדר, זרק בגדים לכביסה ובקיצור קרע לעצמו את הצורה.

אחרי כל זה הובי גמר את כל האנרגיות שלו, בחוץ כבר נראה הירח והובי מבלי לשים לב נרדם על המיטתו של קוקי.

קוקי חזר הביתה עייף מכל האימונים המתישים שהיו, הוא ישירות הוריד את נעליו ואת מכנסיו וקפץ למיטה מבלי להסתכל סביבו, הוא שכח לגמרי שהוא לא היחיד שגר בבית.

אז ככה שני היצורים החמודים נרדמו על אותה מיטה😏

למחרת בבוקר קוקי פותח את עיניו באיטיות והוא קולט פתאום מישהו לידו, מנסה לראות יותר טוב ואז הוא מבין שזה לא ג׳ימין שהיה רגיל לישון איתו מידי פעם כשהיה בא אליו, קוקי היה בשוק רצה לברוח מהמיטה כמה שיותר מהר כי הוא לא באמת היה רגיל לעוד מישהו, אבל לפת...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


למחרת בבוקר קוקי פותח את עיניו באיטיות והוא קולט פתאום מישהו לידו, מנסה לראות יותר טוב ואז הוא מבין שזה לא ג׳ימין שהיה רגיל לישון איתו מידי פעם כשהיה בא אליו, קוקי היה בשוק רצה לברוח מהמיטה כמה שיותר מהר כי הוא לא באמת היה רגיל לעוד מישהו, אבל לפתע פתאום חובי התעורר ותקע צרחה "אאאההה!!!!" "מה אתה עושה פה" ואז קוקי קם ואמר: "היי זה המיטה שלי ברור שאני אשן כאן, השאלה שלי היא מה אתה עושה על המיטה שלי🤨איך אתה מעז להיכנס ככה לחדר שלי ולישון פה!"
"ישן בשלווה"קוקי מלמל בכעס...

"אוויייי כן אתמול... כנראה שלא שמתי לב...😅" אמר הובי קצת מובך כי לא שם לב מרוב העייפות שתקפה אותו.

"רק רגע מה זה הריח הזה זה לא הריח של החדר שלי, למה הכל פה כל כך שונה , מזהה מי נגע לי בדברים??😧 קוקי היה בהלם שהחדר שלו והחפצים שלו הכל השתנה והוזז.

היופי שבפנים🥰Where stories live. Discover now