Teacher Anak Saya

906 8 0
                                    

Pintu kaca dibuka dari luar

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pintu kaca dibuka dari luar. Seperti ada semilir yang menitipkan perasaan yang indah-indah padanya. Seperti ada ketenangan yang dititipkan bersama semilir tersebut. Namun segala yang indah-indah dan menenangkan itu terkubur setelah matanya melihat figura ayah.

Di sisi ayah, dia menemukan seorang lelaki tinggi lampai. Kemunculan lelaki yang berada di sisi ayah itu sempat membuatnya tergamam. Sempat membuatnya hilang nafas sejenak. Sempat membuatnya terfikir betapa dunia ini terlalu kecil.

Kelu lidahnya untuk bersuara. Lalisa harap lelaki tinggi lampai itu bukan Encik Ariff Ezanee.

"Mana teacher anak saya?"

Berdenyut-denyut kepalanya mendengar pertanyaan lelaki tersebut pada penyambut tetamu yang melayaninya tadi. Lelaki itu memang Encik Ariff Ezanee. Sekarang Lalisa faham kenapa Teacher Mazuin dan Teacher Rahayu memuji Encik Ariff Ezanee setinggi langit.

Pembawaan lelaki itu tenang, biarpun auranya terasa cukup dominan. Seraut wajahnya benar-benar menarik perhatian. Wajarlah Teacher Mazuin dan Teacher Rahayu melabel Encik Ariff Ezanee sebagai makhluk Tuhan yang sedap dipandang. Memang matanya sangat menyenangi apa yang dilihatnya sekarang.

Nota Bonda PK:
PRA-TEMPAHAN MASIH DIBUKA. WASAP ADMIN UNTUK MENEMPAH
▶️ +6010 449 7835

 WASAP ADMIN UNTUK MENEMPAH▶️ +6010 449 7835

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
AYAH SAYA DUDA | Best SellerKde žijí příběhy. Začni objevovat