Curang Si Isteri

7.6K 31 26
                                    

Keperluan seks yang tidak mencukupi serta tidak diberi perhatian, adalah salah satu penyebab seseorang itu bersikap curang. Sekaligus memberi pengertian negatif kepada kesan buruk impak dari perlakuan yang menimpa realiti kehidupan yang melibatkan hubungan insan bernama lelaki dan wanita di alam maya.

Kali ini Dina ingin kongsikan sebuah kisah benar yang berlaku dari seorang wanita yang sudi berkongsi pengalaman nya sendiri. Wanita ini yang hanya ingin dikenali sebagai Fatehah (bukan nama sebenar) berusia lewat 30-an, seorang isteri dan ibu kepada 3 orang anak yang terjerumus dalam kancah curang.

:::

"Tepilah awak ni, asyik nak menempek saja. Saya rimas tahu tak, panas!" Jerkah si suami pada si isteri.

Terguris hati si isteri dengan kata-kata si suami yang dikahwini atas dasar suka sama suka, 11 tahun dulu. Fateha hanya ingin bermanja dengan suaminya kerana mereka jarang dapat meluangkan masa bersama kerana masing-masing sibuk bekerja.

Rutin harian Fateha bermula selepas subuh menguruskan hal rumah tangga dan anak-anak sebelum ke tempat kerja. Mereka hanya akan berjumpa diwaktu pagi ketika sarapan bersama dan pada sebelah malam ketika masing-masing sudah letih pulang dari kerja.

Disebabkan kepenatan dan tertekan dengan tugas sebagai seorang isteri, ibu dan bekerja, Fateha sering tidur awal. Dia hanya tersedar bila azan subuh berkumandang disertai dengan dengkuran Farid yang kepenatan, terbias dari raut wajah suaminya itu.

Sudah berbulan-bulan merekatidak melayari kehangatan asmara. Acapkali permintaan Fateha untuk berasmaraditolak oleh Farid dengan alasan penat.

Apakah suaminya ini tidak mempunyai nafsu? Atau mungkin sudah kenyang makan diluar? Berbagai andaian buruk menghantui fikiran Fateha.

Malam ini Fateha memakai lingerie lace dress babydoll warna merah hati yang dibeli petang semalam sambil menanti si suami yang sedang mandi. Dia tekad untuk seks bersama suaminya bagi melunaskan tuntutan batin sendiri. Apa nak jadi, jadilah!

Bunyi pintu bilik air dibuka, Farid menelan liur melihat si isteri begitu seksi mengoda dan wangi berdiri didepannya. Farid mengakui, sudah lama dia tidak menghunus batang zakarnya kedalam lubang pantat Fateha.

Farid bekerja sebagai Graphic Designer di salah sebuah syarikat pengiklanan di ibu kota yang sentiasa sibuk mengejar dateline klien membuatkan dia sering keletihan dan tiada mood untuk menyentuh isterinya.

"Awak dah buang tebiat ke pakai macam ni? Tak malu kalau anak-anak tengok? Sudah, pergi tukar baju tu. Saya letih ni nak tidur, esok nak kerjakan?" Farid yang sudah siap berboxer terus baring dikatil memejam mata, membiarkan Fateha termangu di tepi katil.

Fateha kecewa, mengalir airmatanya dengan penolakan dan kedinginan Farid. Dia terlalu inginkan belaian seorang suami, dia juga manusia biasa yang mempunyai nafsu. Salahkah dia meminta haknya sendiri sebagai seorang isteri?

Sejak dari malam itu, Fatehatidak lagi memakai lingerie dress. Untuk apa dia ber'seksi' jika si suami tidaktergoda hatta pandang sebelah mata pun, buang masa saja.

Kini Fateha lebih banyak menghabiskan kesunyian hati dengan membaca novel online di Wattpad, seperti yang disyorkan oleh kawan sepejabat untuk distract dari terus memikirkan sikap dingin si suami.

Terlalu banyak cerita-cerita menarik yang ada di Wattpad, dari novel cinta hingga ke novel erotik membuatkan Fateha begitu suka dan ralit membaca, sesekali dia memberi komen meluahkan pendapat sendiri pada cerita yang trending.

Handphone tidak pernah lekang dari tangan, setiap masa dia akan menjenguk ruangan notifikasi, melihat jika ada cerita-cerita baru yang di update. Ada berpuluh-puluh cerita di simpan didalam private reading list bagi setiap cerita kegemarannya.

Curang Itu Satu Pilihan ( TAMAT )Where stories live. Discover now