doyoung x johnny

24.5K 833 126
                                    

Seo youngho/johnny adalah tangan kanan edward kim seorang mafia yang menjalani kegiatan haram di antara korea dan america,mereka dikenali karna menjual narkoba merah yang lebih kuat daripada narkoba lain .sebenarnya  polis juga beberapa kali datang ke rumah edward tapi apa yang mereka jumpa hanya berkas-berkas perniagaan yang sah dirumahnya.

Sudah hampir 3 tahun mereka menyiasat kes edward tapi masih belum ada kemajuan hingga seorang inspektor berpangkat tinggi di pindahkan diunit mereka .

kim doyoung adalah salah seorang polis yang dikenali sangat gila,dia mempunyai caranya yang tersendiri untuk menyiksa para tahanan.

Pihak atasan mereka tidak mempermasalah cara doyoung berkerja,lagipula dengan begitu mereka lebih cepat mendapat informasi dan menangkap para penjenayah dengan cepat.

Dalam masa sebulan doyoung sudah dapat menangkap johnny,padahal tangan kanan edward itu tidak pernah keliatan sebelum ini dikorea.

--------------

Seorang lelaki tinggi berwajah khas korea america sedang berada didalam sebuah bilik dan hanya memakai dalaman saja.kedua-dua tangannya di borgol diatas kepala yang di sambung ke sebuah rantai besi bergantung.

Badan lelaki itu sudah penuh  oleh beberapa luka yang masih berdarah.entah sudah beberapa kali dia memuntahkan darah hari ini.para petugas polis benar- benar menyiksanya sekarang.

"kau masih tidak ingin membuka suara banjingan!di mana semua data narkoba itu ?" ucap salah satu polis yang memukulnya tadi.

Tapi johnny masih saja mendiamkan dirinya .

Para petugas mulai kehilangan sabar mereka dan ingin memukul johnny lagi ..

"berhenti"

Suara berat seseorang menghentikan mereka,pandangan mata mereka juga menuju dengan seseorang yang berdiri di pintu besi .lelaki itu berjalan dengan sampai masuk kedalam bilik dan duduk disalah satu kursi disana.

lelaki itu berjalan dengan sampai masuk kedalam bilik dan duduk disalah satu kursi disana

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"dimana datanya?" tegas dan dingin menjadi satu dalam suara inspektor muda itu.

"ma..maaf tuan,dari tadi dia tidak membuka mulutnya" uap salah satu petugas disana.

Johnny yang hanya menunduk mengangkat sedikit wajahnya dan langsung bertatapan dengan mata doyoung yang sedang memerhatikannya.

"keluar,jangan masuk kalau aku tidak memanggil" perintah doyoung.

Para petugas tadi mulai memandang satu sama lain dan mengangguk antara satu sama lain.

"Baik tuan "

"salah seorang petugas yang berdiri di belakang johnny berbisik sesuatu sebelum dia keluar.

"katakan jujur semuanya atau kau akan mati tangan dia"

Moonlight 2Where stories live. Discover now