+ 2

83 18 9
                                    


BAEKHYUN'S

baekhyun awak nampak handsome seperti selalu ! saya ada buatkan bekal untuk awak hehe , makanlah >< have a nice day <3  ❞

nyh

aku hanya melepaskan keluhan kecil. sticky note yang diterima aku letak kembali di dalam pencil case aku, iaitu tempat asal sticky note itu diletakkan.

siapa lah yang memandai-mandai selongkar pencil case aku ini?peminat aku ni, macam-nacam yang mereka boleh lakukan. naik seram juga aku dibuatnya, sudah seperti saesang-saesang artis kpop!

waktu rehat sudah tiba, rakan-rakan sekelas aku masing-masing berpusu-pusu untuk ke kantin.

aku hanya melihat mereka dan tersenyum bangga,  bukan bangga akan mereka tapi bangga dengan diriku.

lihatlah? peminat aku sudah sediakan makanan untuk aku, perlukah aku berfikir panjang? apa lagi, makan sahajalah rezeki yang sudah ada didepan mata ini. bagus, tak perlulah aku susah-payah untuk keluarkan duit belanja.



YUNHA'S

aku yang berada dibahagian meja belakang ini terus bersorak kecil apabila lihat baekhyun makan bekal yang dibuat olehku. aku lihat dia makan dari belakang, ah sudahlah kau ini baekhyun .. dari belakang pun dah nampak kacak!

ah iya, kami satu kelas. beruntung bukan?

haha tak adalah seronok sangat sebernanya walaupun kami sekelas , kami masih tak pernah bertegur apa lagi berborak bersama.

tapi aku bersyukur jugalah aku ditempatkan di meja yang belakang sekali, dan sebaris dengan baekhyun, bolehlah aku perhatikan dia dari belakang. ya, itu sahajalah yang aku mampu lakukan sebagai seorang secret admirer.

𝘁𝗯𝗰✰

loveletters. ©Where stories live. Discover now