Part 11-Saka Nafsu Muda-Pertarungan yang di tunggu

13.2K 139 0
                                    


Manusia berkepala anjing, mundar mandir di luar rumah, dia memerhatikan dari jauh apa yang berlaku didalam rumah. Dia tidak mahu kehadirannya sekarang di ketahui oleh Ustaz Nordin dan Razali. Kali ini dia seperti mengatur langkah dengan teliti sekali untuk menyerang apabila tiba masa yang sesuai. Tiba-tiba terdengar suara jeritan perempuan yang bermuka hitam itu menjerit  yang cukup keras dan nyaring. Dia sedang berguling-guling atas lantai kayu rumah tersebut, kedua belah tangannya memegang batang leher. Matanya kelihatan merah. 

Ustaz Nordin kelihatan melibas ke badan perempuan yang bermuka hitam itu dengan kain hitam yang membalut pinggannya berberapa kali tadi, tidak jauh dibelakangnya  aku yang kelihatan mukanya pucat lesi melihat apa yang berlaku di depan aku sekarang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ustaz Nordin kelihatan melibas ke badan perempuan yang bermuka hitam itu dengan kain hitam yang membalut pinggannya berberapa kali tadi, tidak jauh dibelakangnya  aku yang kelihatan mukanya pucat lesi melihat apa yang berlaku di depan aku sekarang. Ustaz Nordin membaca sesuatu. Mulutnya kini berkumit-kumit membaca surah al-mulk. Dia tidk perduli perempuan itu kesakitan tadi, selepas habis baca suarah al-mulk tadi dia terus menyembur dengan mulutnya ke arah perempuan yang bermuka hitam dalam rumah itu.  Perempuan itu terus menjerit dia  berguling-guling seperti cacing kepanasan. Aku lihat sekarang perempuan yang bermuka hitam itu membuka baju yang di pakainya dan kain sarung di depan aku dan Ustaz Nordin. Dia seperti kepanasan yang amat sangat. Tubuhnya sekarang terdedah untuk tantapan aku dan Ustaz Nordin, kedua payudaranya menampakan bentuk bulat yang cantik dan montok termasuk sekali puting nipplenya yang tegang ke atas. Nasib baik dia masih memakai panties hitam, jika tidak aku dah boleh tengok live show sekarang perempuan bogel yang berada di depan aku itu.

 Nasib baik dia masih memakai panties hitam, jika tidak aku dah boleh tengok live show sekarang perempuan bogel yang berada di depan aku itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ustaz Nordin : 'Balik kamu ke tempat asal kamu kembali wahai syaitaaan!' Ustaz Nordin menjerit ke arah perempuan yang macam di rasuk itu.

Serentak aku terdengar bermacam-macam bunyi dalam rumah itu. Ada bunyi suara orang menangis dan mengilai. Ada juga  seperti suara gendang dipalu. Pintu rumah atuk aku tiba-tiba tertutup rapat dengan sendirinya. Ustaz Nordin aku lihat mengambil mengenggam secekup garam dan lada hitam  yang telah di campur bersama dari uncang poket kirinya  lalu dilempar ke arah perempuan separuh bogel tadi. Wanita bermuka hitam itu menjerit lagi apabila garam dan lada hitam itu terkena tubuhnya yang terdedah. Seluruh rumah atuk bergema dengan jeritannya yang amat menakutkan itu. Dia menutup matanya itu dari terkena garam yang di campur lada hitam yang di lempar oleh Ustaz Nordin tadi dan terus berguling-guling di atas lantai rumah bagaikan menahan kesakitan yang amat sangat di rasainya.

Saka Nafsu Muda ( Completed November 2020)Where stories live. Discover now