פרק 21!

352 23 39
                                    

סלום אנשים!
בוקר טוב...
אני לא חופרת בזמן האחרון זה מוזר..
וזה הפרק...
~~~~~~~~~~~~~~~~
-אחרי כמה ימים-
~נקודת מבט כללית~

"פתוח"כריסטי אמרה כאשר שמעה דפיקה על דלת חדרה,קאלום נכנס "קחי"הוא הושיט לה שוקו חם עם קצפת 'תודה' היא מילמילה.

"מה את כלכך מצוברחת?" קאלום הניח שלו על השידה  שליד המיטה היא עשתה כמוהו. "יש מחר בצפר"היא ענתה בקול מצוברח. הוא התחיל לדגדג אותה "דיי...תפסיקק" היא הצליחה לומר בין צחוק לצחוק.

אחרי כמה דקות של מלחמת דיגדוגים הם הגיעו למצב שקאלום מעל כריסטי הוא הסתכל לה בעיניים והיא הסתכלה לו הוא הנחית את השפתיים שלו על שלה "כרסטי אני אוהב אותך" הוא אמר עם מבט מקווה בעיניים שלו שתגיד שגם היא "אני אוהבת אותך"היא אמרה.

-יום למחרת-

כריסטי התעוררה עם חיוך על פניה הרבה זמן דבר כזה לא קרה . היא לבשה סקיני אפור חולצה של all time low קפוצון אפור ואולסטאר אפורות.

היא ירדה למטה וראתה את לוק מדבר עם יובל חמודים חשבה.

"כולם הלכו כבר נשארו רק שנינו ועוד שתי דקות נצא"לוק אמר וכריסטי הננה "ביי בייב"לוק אמר ונישק את יובל בלחי "ביי יוביי" כריסטי חיבקה את יובל. 

הם יצאו מהבית "בייב הא?"כרסיטי אמרה בקול ערמומי ולוק גלגל עיניים בתשובה.
****
~נקודת מבט כריסטי~

אני אנה שהצטרפה בדרך ולוק נכנסנו לבצפר. הרמתי את מבטי וראיתי מחזה שהייתי מעדיפה לא לראות קאלום וקנדל מתנשקים. דמעות עלו לעיניי ורציתי לשירותים התעלמתי מכול קריאה של אנה או של לוק. נכנסתי לשירותים לתא הכי אחרון התיישבתי על מכסה האסלה הסוגר והוצאתי מספריים מהתיק שלי דמעות זולגות מעייני . לא טובה מספיק -חתך ,עוד אחד ,לא יפה מספיק -עוד שני חתכים ."כריסטי אל תעשי את זה" אנה אמרה יכולתי לשמוע את הדאגה בקולה אני מאכזבת את כולם עוד חתך. "בבקשה כריסי" לוק אמר .עוד חתך ועוד אחד.

פתחתי את הדלת נותנת לאנה להיכנס היא לקחה את המספריים ממני וזרקה אותם לצד לקחה נייר הניחה אותו על החתיכים המדמים וחיבקה אותי התפרקתי עלייה . לוק בא וחיבק את שתינו. ושניהם מחבקים ומנסים להרגיע אותי.
~~~~~~~~~~~~~~
אז זה הפרק...
מקווה שאהבתם.
{פינה חדשה}
1001 דרכים להרוג את קאלום הוד/הבוגד.
לולי וכריסטי תביעו את דעתם על קאלום פה
{סוף פינה}
לאביוו♡♥

My English Love Affair-Calum HoodWhere stories live. Discover now