פרק 11

454 31 11
                                    

סלוםםם לאברס♡
דבר ראשון חנוכה שמח♥♥
דבר שני קשור לסיפור אז ככה ביגרתי את כולם בשנה זאת אומרת שברי כריסטי ומייקל בני כמעט 17 ולוק 16 זה היה חשוב לעלילה שהתחלתי את הסיפור לא ממש חשבתי על הגילאים עד הסוף אז עכשיו אני מתקנת.
*העלילה ממשיכה מאיפה שעצרתע בפרק הקודם*
אז תהנוו
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

זה ברוק החבר הזה שלי ברי " ברי אל תבכי הוא סתם " אמרתי וחיבקתי אותה " משהו מוכן להסביר לי מה קרה? " לוק שאל "התר בגדה במייקי עם החבר שעומד להפוך לאקס שלי ברוק" ברי אמרה נחושה בדעתה ולקחה האת הטלפון ושלחה הודעה למשהו כנראה לברוק

~ נקודת מבט ברי~

שלחתי לברוק הודעה : זה נגמר אני לא רוצה שום קשר איתך בוגד מסריח.

"איפה אני ישנה?"שאלתי "בואי אהי אראה לך" לוק אמר והתחיל לעלות במדרגות ואני אחריו " את בסדר? " הוא שאל שהינו קומה מעל הסלון "ברור פשוט מדהים" אמרתי מקול ציני ודמעה זלגה לי במורד הלחי ,לוק עטף אותי בחיבוק ולחש לי"אל תבכי ברי הוא לא שווה אצ זה"

הרטבתי לו את כל החולצה "בואי" הוא אמר ולקח את היד שלי ומשך אותי לגג "מה אנ." התחלתי אבל קטעצי את עצמי שראית את הנוף "וואוו" כל משיצא לי מהפה "נכון האה?" לוק אמר "אני בא לכאן שאני רוצה להרגע" הוא חייך וחיבק אותי מהצד " ברוק כנראה ממש דביל שהוא בגד בשלמוצ כזאת"לוק מלמל אחרי כמה שניות של שקט "אתה לא חייב להיות איתי ולהרגיע אותי" אמרתי "אני לא חייב אבל אני רוצה" הוא אמר "תודה" מלמלתי "בואי נעשה משהו שיחס את דעתך ממחשבות על ברוק" לוק אמר "כמו..?" שאלתי "בואי נשחק 21 שאלות" הוא אמר מתלהב כמו ילד בן שלוש שקיבל סוכריה "אוקי"גיכחתי .

"אני אתחיל" הוא אמר והננתי "אממ את בתולה?" הוא שאל , הסמקתי ברמה שבאו נגיד עגבנייה פחות אדומה ממני "אממ שום דבר שאני עונה פה לא יוצא ממך ברור?" שאלתי בקול דורש והוא הננן " לא" עניתי , הוא הסתכל עליי בשוק " בת כמה את?" שאל " אא שאלה אחת כל פעם ואני תאומה של מייקי בת כמה אני?" עניתי והוא גיחך "הא נכון , תורך" הוא אמר " ואתה?" שאלתי "לא" הוא ענה, הפעם זאת היה תורי להיות בשוק " בן כמה אתה?" שאלתי "אפאפאפ שאלה אחת כל פעם" ענה וגכחתי " עם מי זה היה?" הוא שאל " ה.." התחלתי והוא הננן "ברוק " עניתי , ראיתי בעיינים שלו התחלה כעס " תורי " אמרתי " בן כמה אתה?" שאלתי "16" הוט ענה "הרגשת משהו?"שאל "מתי שאני וברוק" התחלתי אבל לוק קטע אותי ב"כן" שלו "כן" עניתי "אם מי אתה?" שאלתי "אלישה האקסית שלי" הוא ענה " את עדיין אוהבת את ברוק?" שאל "אהבה לא נגמרת כלכך מהר אתה יודע" עניתי , וראיתי ניצוץ של אכזבה בעינוי . המשכנע לשחק עוד קצת "ברי לוק איפה אתם?" מייקל צעק "בואי" לוק אמר והושיט לי יד .

ירדנו מהגג ובאנו למסדרון "פה" צעקתי " הו הנה אתם דאגתי לך" מייקל אמר "הייתי עם לוק אתה לא צריך לדאוג" אמרתי ולוק חייך עליי , חייכתי בחזרה
~~~~~~~~~~~~~~~
זה כל הפרק...
סורי אם יש שגיאות לא עברתע על הפרק...
לאביו♡♥♡♥

My English Love Affair-Calum HoodWhere stories live. Discover now