פרק 15

474 27 15
                                    

סלוםם לכם
אז בזמן האחרון אין לי על מה לחפור ...
והנה תמונה חמדמדה לכם
אז שבוע טוב
וזה הפרק..

~~~~~~~~~~~~
~המשך נקודת מבט אנה~

"טומי הרופא אמר שבעוד שבוע כנראה אתה חוזר הביתה" אמרתי נכנסת עם חיוך לחדרו של טומי פוגשת בחברו הטוב ראיין "היי אנה" הוא מחייך עליי "היי ראיי" אני מחזירה חיוך  "אנה את באמת חושבת שיתנו לי לחזור הביתה כלכך מהר?" טום שאל "הרופא אמר שאתה מתקדם יפה" לטום התחיל לבצבץ חיוך קטן "טוב בנים אני אלך אני אבוא לבקר אחכ טוב טומי?" "ביי בננה" טומי אמר "ביי אנה" ראיין אמר ויצאתי מהחדר של טומי.

עכשיו אני צריכה להסביר לכריסטי אבל איך ? טוב אני אנסה ללכת עלייה הביתה . התחלתי בדרכי לביתה של כריסטי למזלי הבית חולים לא ממש רחוק מהבית שלה אחרי רבע שעה הגעתי , צלצלתי בפעמון אף אחד לא פתח לי צלצלתי עוד פעם ועדיין לא פתחו מהבית שרר שקט נאנחתי כנראה הם לא בבית .

צלצול מהטלפון שלי קטע את מחשבתי על הצג הופיעה אשי החתיך עניתי "היי בייב" אש אמר "היי לאב"אמרתי "מה אצ עושה היום?" "שום דבר מיוחד למה?" "את רוצה לבוא לבית שלי ושל הלהקה ?אני יכיר לך  אותם" הננתי ואז נזכרתי שהוא לא רואה אותי "ברור בעוד שעה תהסוף אותי מהבית טובס" " אוקע ביי בייב" "ביי לאב" ניתקתי את השיחה עם אשטון והתחלתי בדרכי לבית שלע אחרי עוד רבע שעה הגעתי . פתחתי את הדלת נכנסת לבית בטריקתה עולה לחדר נכנסת להתקלח אחרי עשרים דקות יצאתע לבשתי סקיני שחור עם חורים בברכיים (כמו שיש לפייבסוס -הערת הכותבת) עם חולצת בטן שכתוב עלייה love וכמובן אולסטאר שחורות שמתי  קצת מסקרה וליפגלוס אדמדם.

צליל הודעה נשמע מהטלפון שלי.
מ: אשי החתיך.
ל:מיי לאב.

אני בחוץ את יכולה לצאת
מ: מיי לאב.
ל:אשי החתיך.

שתי דקות אני בחוץ.

סגרתי את הטלפון לקחתי תיק קטן נעלתי את הבית ויצאתי.

"בייב"אשטון נישק אותי שנכנסתי למכונית שלו וניסה להעמיק את הנשיקה אבל לא נתתי לו "אחכ לאב" אמרתי והבאתי לו נשיקה קטנה על השפתיים .

אחרי נסיעה של עשרים דקות עצרנו מול בית ענקי "כאן אתה גר?"שאלתי הוא הננן . יצאנו מהמכונית ,אשטון צלצל בפעמון "שליח הפיצה זה אתה?" נשמע קול של בן מתקרב "מייקי זה רק אני"אשטון אמר "האהא חבל"מייקי כנראה פתח לנו את הדלת "ואת גברתי מי? " הוא שאל אותי  במבטא צרפתי לא מוצלח "אני אנה" גכחתי "והיא שלי"אשטון אמר והביא לי נשיקה " תמצאו לכם חדר" קול אחר לא מייקי צעק "מה לוק מקנא?!" אשטון צעק ולוק כנראה גלגל עיינים. "ואני מייקל אבל זה יותר מייקי" מייקי אמר הננתי  ונכנסו לבית "מה לעזאעל היא עושה פה?!" כריסטי אמרה בחצי צעקה . "אתן מכירות? "אשטון שאל " הייתי מעדיפה שלא"כריסטי ירקה. "כריסטי בבקשה תתני לי להסביר לך" אמרתי בקול מתחנן "מה יש בדיוק להסביר? " היא שאלה בקול עצבני "בבקשה" התחננתי וירדה לי דמעה מהר ניגבתי אותה " בואי לחדר שלי ישלך חמש דקות" כריסטי אמרה בקול לא ממש מרוצה . היא התחילה ללכת לכיוון המדרגות התחלתי ללכת אחרייה בראש מושפל.  הגענו לדלת כחולה היא פתחה אותה וסימנה לי להיכנס , היא התיישבה על המיטה ואני סגרתי את הדלת ועמדתי שעונה עם הגב עלייה "החמש דקות שלך מתחילות עכשיו" היא אמרה בקול משועמם . "כריסטי זוכרת את היום שלא באת לבצפר שברי הייתה בבית חולים?" התחלתי והיא הננה "אז באותו יום נפגשתי עם קנדל ואתמול גילתי שהיא שמה לי סם במשקה והיא סיפרה לי עלייך שקרים ,אם הייתי פיקחה בחיים לא הייתי עושה לך את זה" דמעות ירדו מעייני " הכלבה הזאת" כריסטי ירקה ופתחה את ידיה כדי לחבק אותי חיבקתי אותה בחזרה ושתינו בכינו והשלמנו לבסוף.  ניגבנו את הדמעות שטפנו פנים ויצאנו מהחדר עם חיוך מהחדר של כריסטי "אז מה קורה בינך לבין אשי?" כריסטי שאלה בהרמת גבות "אנחנו חברים" הסמקתי "אומגיד מזל טוב" היא חיבקה אותי "מי  שהוא מוכן להסביר לי מה קרה עכשיו? " אשטון שאל והבנים האחרים הננו , הסתכלנו אחת על השנייה "לא" אמרנו ביחד וצחקנו הבנים גילגלו עיניים.
~~~~~~~~~~~~
יצא לי פרק ארוך אני גאהה בעצמי..
כריסטי ואנה השלמתן קולולו.
וזהו ..
לאביו♡♥♡♥

My English Love Affair-Calum HoodWhere stories live. Discover now