עונה 2 פרק 2!

307 20 13
                                    

סלוםם אנשים♥
היום ולנטיין דיי ולכבוד זה יש לי פרק מיוחד . חאפי ולנטיין למי שחוגג..
וכן זה הפרק..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  ~נקודת מבט קאלום~

יצאתי בעצבים מהבית של כריסטי , מתעניין פחות ממה שאני בדרך כלל בויקי. אני לא מאמין שכריסטי בהריון ממני ואני עוד עזבתי אותה לבד.
(קאלום אתה דביל ,סורי הייתי חייבת-הערת הכותבת)."קאלום אתה מאמין שיש לאקסית שלך תאומים והיא דורשת כסף עליהם" ויקי צעקה "היא לא דורשת כסף"אמרתי . ושמעתי פלאש של מצלמות "ויקי"מלמלתי בכעס. "קאלום תספר לנו יותר על האקסית שלך"עיתוני אחד דחף לעברי מיקרופון. התעלמתי ממנו וסחבתי את ויקי משם לפני שתפלוט עוד משהו שהיא לא צריכה. "אתה עצבני עליי?" היא שאלה התעלמתי ממנה "מה כבר עשיתי? " היא רקה ברגליה בעצבים וגלגלתי עיניים. "ויקי פשוט עזבי"מלמלתי.
***

"יש לכריס ילדים? " מייקל צעק כאשר נכנסתי לבית של הלהקה. "מתי בכלל שכבתם?איך לא ידעתי על זה? "הוא התקיף אותי בשאלות "אני לא ידעתי" מלמלתי...
-יום למחרת-
~נקודת מבט כריסטינה~

היום יום האהבה יום שאני מנסה להתחמק ממנו במשך שנתיים.  היום אני צריכה לעזור לאשטון הוא מתכנן לה הפתעה. "כריס"אשטון נכנס לחדר שלי , השארתי את אלכסה וטייסון בנתיים אצל קרטר כדי שקאלום לא יראה אותם אם יחליט להופיע פה פתאום. "בואי"הוא משך אותי למטבח. "וואו אשטון לא היית צריך"אמרתי בקול פרחי ,אני ואשטון צחקנו "עכשיו תעזרי לי לבשל" הוא אמר וזרק לי סינר.
***

אחרי שעה פלוס של בישולים הכנו קאפקיקס ורודים פאנקיקס בצורת לב ועוד הרבה דברים ורודים ובצורת לב. למרות שאנה לא אוהבת את הקטשיות הזאת היא תחייה.

"אש אני אלך להעיר את אנה"אמרתי והוא הנהן."אנה בוקר קומי"צעקתי ליד האוזן שלה , היא קפצה מבהלה "כריס"היא הרימה את הכרית וניסתה לפגוע בי ,התחמקתי , ויצאתי מהחדר צוחקת.  "עוד מעט היא באה לפה " אמרתי כאשר נכנסתי למטבח ואשטון הנהן. " כריס איפה אש?"אנה צעקה ונכנסה למטבח "הנה אתה בייב"היא נישקה את אשטון "מזה?"היא הצביעה על השולחן מלא האוכל הורוד "חאפי ולאנטיין דיי לאב"אשטון נישק אותה. ואני יצאתי המטבח ובכלל מהבית לטיול קטן.
***

"מה דעתך על זה?"זרקתי על אנה סקיני לבן עם חולצת בטן שחורה עם כיתוב כלשהו.  "זה נחמד" "למדוד" דחפתי אותה לתא המדידה.  אחרי שתי דקות היא יצאה "כן זה זה"אמרתי "תלכי להחליף ונקנה את זה" עוד פעם דחפתי אותה לתא המדידה.
***

"לאן את לוקחת אותי?" אנה שאלה "עוד מעט תגלי" עניתי ועצרתי את המכונית כן ישלי רשיון עשיתי אותו קצת אחרי שאלכסה וטייסון נולדו.  "תחני"זרקתי לאנה את המפתחות ויצאתי מהמכונית לא נותנת לה סיכוי להתווכח איתי.
~נקודת מבט אנה~

כריס מתנהגת מוזר היום  נאנחתי והחנתי את המכונית והתחלתי ללכת לכיוון שכריס הלכה בו. המקום ממש שקט מה ישלנו לעשות פה. פתחתי את הדלת.  "הפתעהה"צעקו הרבה קולות וכריס הגיעה לידי וקטעה אותי שניסיתי לדבר והצביעה על הבמה. אשטון עמד שם.

"אנה שלי אני אוהב אותך מהרגע שראיתי אותך .את גורמת לי לחייך רק עם מבט אחד. הלב שלי מתהפך 360 מעלות מתי שאת מחייכת. אני לא יודע מה היית עושה אם לא היית בחיים שלי. אנה התנשאי לי?"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אאאה אשטון הציע לאנה נישואים. מה אתם חושבים שהיא תענה?
מקווה שאהבתם
לאביו♡♥♡

My English Love Affair-Calum HoodWhere stories live. Discover now