Cinta Milik Kami

26 2 1
                                    

Username : LisyaofficialTitle book : Cinta Milik KamiGenre : Romance

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Username : Lisyaofficial
Title book : Cinta Milik Kami
Genre : Romance

Gila!!! macam mana umur 22 tahun boleh jadi ibu. Memang gila bagi orang yang hidupya kucar-kacir dan yang tak pandai uruskan diri sendiri. Tapi bukan bagi seorang wanita yang bernama...

LIYANA RAISYA❦︎
Yang pandai berdikari dan sentiasa berfikiran positif. Dia juga sudah diajar untuk hidup berdikari dan menguruskan diri sendiri. Dia juga terpaksa menjadi seorang MUMMY pada seorang kanak-kanak. Seperti biasa dia akan bersabar melayani karenah  anak itu. Dan dia juga sangat sayang akan anaknya seperti nyawanya sendiri. Dia sudah berjanji pada diri sendiri yang dia akan menjaga amanah yang diberi untuknya.

ZARIEL ZARFAN✰
Seorang yang bekerjaya, baik dan menghormati orang yang lebih tua daripadanya. Dia juga suka pada kanak-kanak yang comel seperti RAYYAN MIKAEL yang menyebabkan dia menyayangi anak itu.Dan ramai yang tidak tahu akan kisah silamnya yang menyebabkan dia tidak mempercayai pada kaum hawa kecuali mama dan adiknya.

IRHAM KYLE♕︎
Seorang yang sangat pentingkan imej dan selalu menolong orang yang memerlukan pertolongan. Dia ialah kawan kepada LIYANA RAISYA. Sebenarnya, dalam diam dia menyukai seorang perempuan tetapi dia takut untuk luahkan.Jadi dia selalu menolong perempuan itu. Dia sukakan perempuan itu kerana...

So, apa yang akan terjadi dekat diorang?
Siapa hero and heroin?

Hope you guys love this story!!!!
Selamat membaca!

Slow update✅

▪️ Masukkan di dalam library list dan reading list .

▪️Jangan lupa vote , Komen karya ini dan juga support .

▪️Jangan lupa vote , Komen karya ini dan juga support

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
PROMOTE BOOK'S [OPEN]Where stories live. Discover now