פרק רביעי- "כי אני רוצה להיות...מפורסם!"

75 5 34
                                    

זה...לא אביאל.

אני סוקר בחשדנות את הבחור שמולי, הוא נראה בגילי, שיערו השטני הגיע עד אחרי כתפיו והיה לו עגיל חישוק שחור בגבה השמאלית ופנים מעט מאורכות.

העיניים שלו כבר לא נראו כאילו אחז בהן השיגעון, הן נראו עכשיו שלוות לגמרי.

ת'אמת? לא נראה מאיים בכלל דווקא, סתם איזה מסכן שבטח מכור למיינקראפט. בואו נגיד, שיכולתי לראות אותו בעוד עשרים שנה ככה עדיין גר עם ההורים.

"מה וואו בזה?" אני שואל לבסוף, מחליט לשחק אותה טמבל.

"אחי, מה יש לך?" חיוך איטי עולה לו מתחת לשפם החום-ג'ינג'י, "אנחנו מעריצים שרופים!"

'מעריצים שרופים?' הלב שלי לא יכל שלא לצנוח באכזבה, האנונימיות לה ייחלתי התפוגגה ברגע, 'ו...אנחנו?' אני מסובב את ראשי אל מי שמחזיק את ידיי מאחור, כמעט נתפס לי הצוואר, הוא היה ענק.

'צ'יזס, מה זה ההר הזה?' אני לוטש עיניים בכל שורת עגילים חדים ולא אחידים שכסתה לו כל אוזן, בליבי הצדעתי להן לאוזניים שהן מצליחות שלא להיתלש, בשפה היה מחורר לו עגיל נוסף.

הוא בתגובה נועץ בי עיני תכלת מקפיאות בהבעה מאיימת, בניגוד לחבר שלו שום חיוך לא בצבץ מתוך זקנו הבלונדיני, והיה נדמה לי שאני שומע אותו נוהם.

כן...לא נראה לי שהוא מעריץ שלי.

וכן, יכול להיות שמר-חישוק-בגבה השתמש בסרקזם לשמו והם מתכננים משהו אחר לחלוטין מלבקש ממני חתימה, מעריצים אעלק.

"אה-הא..." אני מהמהם לבסוף בטון שמשתדל להישמע רגוע, מנסה למשוך את הזמן.

'שוב, מה המלפפון הזה רוצה?'

אני חוזר אל הפסיכי השני שיושב מולי, הוא מסתכל עליי כאילו מחכה למוצא פי מטה את ראשו כאילו אני יצור בספארי, "אז...מה...? אתם רוצים חתימה או משהו?" אני מחליט להמר, אף אחד בארץ הזאת לא רוצה חתימה שלי, אולי רק אלה ששונאים את אביאל וגם זה בטח כמעט  ולא קיים.

"אה..." הוא חפן את שיערו הארוך בידו והעביר אותו אל מאחורי ראשו, עיניו הירוקות-חומות מחליפות מבט עם זה שמחזיק בי, משאיר את פיו סגור וחתום.

כל גופי נדרך, "אה, מה?" אני שואל בקול מהול במעט לחץ, מתחיל להשלים עם העובדה שכנראה אני באמת מבלה זמן איכות עם שני מעורערים בנפשם.

ליטרלי, אפילו לא הצלחתי לנחש מה הם רוצים ממני.

הם לא נראו לי כמו החבר'ה שיעבדו בשביל אביאל, שנוהג אמנם להקיף את עצמו בבריונים ובעברייני צעצוע אבל, ברגע שרוסי כמו הגורילה שמאוחריי יסכים שהוא ייתן לו הוראות יהיה גם הרגע בו הוא יחליט לפצוח בקריירה לריקוד, עם שמלת בלרינה וכל האביזרים הנלווים.

להקה וקליעWhere stories live. Discover now