תקציר יותר מורחב :)

112 6 17
                                    

ליאור בנאי תמיד היה ילד פלא, עם אמא זמרת בינלאומית ואבא שהוא גאון מוזיקלי קצת קשה שלא לבלוט בתחום.

אבל לאחר שהוא מוצא את עצמו נזרק בבעיטה מעורבניקס- תוכנית השירה הכי פופולרית שקיימת, הוא מחליט לשנות כיוון ולחפש מקום שיתן לו את ההזדמנות לחיים שקטים ושלווים, רחוק מכל המצלמות והלחצים.

בדיוק מסיבה זו הוא עוזב את הפנטהאוז היוקרתי והמפואר של אימו ועובר לדירה השכורה החצי מתפרקת של דודו בשכונה שאיש לא מכיר- מיקו אלוש.

שם הוא היה צפוי להתחיל את השנה הכי קשה בתיכון, צפויה לו עבודה בכלל לא קלה אבל איזו ברירה יש לו? הרי זמר הוא כבר לא יהיה ובשביל להצליח בעולם הזה צריך, מסתבר, תעודת בגרות ולאחד כמוהו שזנח את הלימודים כבר לפני שנה וחצי זו חתיכת מכה, אבל, הוא משתדל להיות אופטימי.

אז הכיוון החדש התחלף מ'להפוך לזמר מוכר בכל העולם' ל-'לסיים את התיכון'.

כן זה היה התכנון של ליאור או יותר נכון, שלי.

כן, כן, זה אני המטומטם שבנאיביות הגובלת באינפנטיליות חשב שלעבור מקום ישנה משהו.

נכון, לא לקחתי בחשבון שגם במקום נידח כמו מיקו אלוש לאנשים יש טלוויזיות, ונכון, יכולתי להפעיל קצת יותר מחשבה בריאה לפני שהוצאתי את האוויר מגלגלי המכונית של מר עמיטוב ולהגיע בעצמי למסקנה שהוא המנהל החדש שלי, וכן, לא תיארתי לעצמי שלגור עם דוד חיים יהיה כמו לגור עם דרקולה ממורמר במצב רוח רע במיוחד,

אבל מטומטם ככל שאהיה, איך לעזאזל יכולתי לצפות שיחטפו אותי על היום הראשון בגלל שאני יודע את הדו רה מי?!

סיפור על להקה בתחילת דרכה, ועל כל החרטא בארטא שכרוכה בתפקיד של להיות הלהקה הטירונית החדשה שמנסה לפרוץ לעולם הגדול, בעולם מלא בצבע שמכסה את השחור הלהקה שלנו מנסה להגיע לכמה שיותר הישגים ולהישאר כמה שיותר עצמם.

הם ייאלצו להתמודד עם יריבים בלתי אנושים (במובן הריאלי, כן?😅) , בנות עציץ יפהייפיות של התעשייה, סוכנים מושחתים, והמון המון התמודדויות שיקדמו אותם צעד נוסף לעבר החלום שלהם, או צעד לאחור.

אז מה עומד בין הרצוי למצוי?

טוב, הקליע הזה שעומד לבוא.

להקה וקליעWhere stories live. Discover now