sweet suite, man .14

373 44 46
                                    

לואי

הלכתי ברחבי הלובי כמו משוגע, מעביר את אצבעותיי בשיערי, הארי סטיילס מתכוון אולי לשכב איתי. בכנות, אין לי מושג איך הוא בכלל שם לב אליי מלכתחילה, אבל היי, אני לא מתלונן.

באיטיות עשיתי את דרכי למעלית, לוחץ על כפתורים ומקיש על רגלי, אם אי פעם הייתי מדמיין שאחת מהפנטזיות המטורפות שלי על הארי תתגשם, בטח הייתי מתחרפן. אבל עכשיו שכל זה קורה, אני לא יודע על מה לחשוב.

יצאתי מהמעלית כשהדלתות נפתחו והסתובבתי במורד המסדרון, הסתכלתי על המספרים של החדרים וסוף סוף מצאתי את שלו. מה אם הוא חולק את החדר שלו עם נייל? או ליאם? הקנאה משתלטת עליי, דפקתי על דלתו.

הדלת נפתחת כשאני באמצע לדפוק שוב, ופתאום פניי מול פניו הסקסיות להפליא של הארי סטיילס, שיערו עף לכל הכיוונים ועיניו היו מאיימות כשהן חוררו דרכי. " תיכנס," קולו צרוד, גורם לי להיחנק מנשימתי.

"היי," חרקתי.

התיישבנו על כיסאות שהיו אחד מול השני בקצה של החדר הגדול.

"אז איך טינה?" הוא שאל. חשתי בשמץ של מרירות.

השתעלתי, שולח מבט מבולבל. "בסדר, החברים שלה פשוט מעצבנים." החלטתי להתגרות במר סטיילס כשראיתי את המבט המבולבל על פניו, "אני מתכוון, הם ממשיכים לפלרטט איתי, כל הזמן."

הארי הביט בי ולקח נשימה עמוקה,"באמת?"

"כן, ואתה לא יודע כמה פעמים הם ניסו לנשק אותי, זה מגוחך-"

"תפסיק." הארי נעמד. "אני לא רוצה לשמוע עליהם."

הנדתי אצבע לעברו, מסמן לו לשבת, נשענתי לעברו, כך ששפתי הברישו את אוזנו. "אבל מה שהם לא יודעים, זה ששמתי את העיניים שלי על כוכב פופ מתולתל."

ראיתי את האחיזה שלו בכיסא מתהדקת, ונשימתו על צווארי, גורם לי להידלק באי נוחות. " טוב, אני מניח שזה דבר טוב שאתה כאן ולא שם, כי אז לא הייתי יכול לראות אותך גומר כמו שאתה ראית אותי," אי אפשר לעמוד בפני החיוך המעושה שלו.

זה באמת קורה עכשיו? שיט, אוקיי.

ידו זזה במורד כתפי, לבטני, הוא הרים את חולצתי, חושף את הבטן המשוחררת שלי. אוקיי, אני צריך להתחיל להתאמן דחוף. אצבעו עוקבת על ירכי, ופתאום, הרגשתי את כל ידו על האגן שלי, בקושי נוגע בבד של המכנס שלי, ידו ירדה למטה, מושך במכפלת של מכנסי הריצה שלי. הוא החליק את מכנסי במורד ירכי, משיכה אחת כל פעם.

הוא הבריש את ידו על המפשעה שלי, גורם לי ליילל, "הארי."

הוא ליקק את שפתיו, הריסים המקסימות שלו מרפרפות כנגד הלחי שלי.

הצליל של הידית המטולטלת נשמע ברחבי החדר. "הארי?"

בגלל היותי פאנבוי, במידיות זיהיתי את קולו של ליאם, אבל בגלל הצעידות הנוספות, הנחתי שגם נייל היה איתו.

Yours Truly, Louis - larry stylinson translatedWhere stories live. Discover now