Text me please 12

358 46 29
                                    

פרק 12

הנחתי את הטלפון שלי, קובר את פניי בפעם המאה בשמונה עשר דקות האחרונות. עברו שעתיים טובות מאז שפגשתי את הארי, וכמובן שהוא לא יהיה הראשון שיסמס לי, אז זו הזדמנות בשבילי לגדל זוג ביצים. לקחתי נשימה עמוקה, "אוקיי, אתה יכול לעשות את זה לואי."

תפסתי את הטלפון שלי בחזרה, מחפש באנשי הקשר שלי את הארי. מצאתי ולחצתי על לשלוח הודעה.

.....

ל:הארי

הייי

מחקתי את ההודעה, לא כדאי לשלוח שלוש 'י'. הוא יחשוב שאני דביק מידי.

ל:הארי

היי

האצבע שלי ריחפה מעל הלחצן של השלח, לקחתי נשימה של ביטחון, "קדימה, אל תהיה פוסי"

"לואי?" קולה של טינה חרק בכל רחבי הדירה. הו לא, זה לא יכול להיות טוב.

"מה?" צעקתי חזרה, ספק ברור בקולי.

עם פרצוף מאוד זועם כריסטינה צעדה לתוך הסלון, מחזיקה את הכלים מהשבועות האחרונים ששמתי מתחת למיטה שלי. "לואי, אתה חי כמו חזיר. לך לחדר שלך ותנקה את החור הזה, כי כשחברים שלי באים אליי, אני לא רוצה להיות מובכת כי לשותף שלי יש בעיות נוראיות עם ניקיון!" היא אמרה בעצבים וזרקה את הכלים על השולחן שלידה ועזבה את החדר. נאנחתי, והלכתי בכבדות למטבח מרים את הערימת צלחות הגדולה בדרך.

זה לגמרי היה סימן שלא כדאי שאסמס להארי, כמובן. סחבתי את הערימה והנחתי על השיש, הסתכלתי על הערימת כלים היותר ישנה בכיור. טינה צודקת, אנחנו חיים בדיר חזירים, באיטיות ובספק, הוצאתי סבון כלים ממתחת לכיור והקצפתי את הכלים בכיור. עיניי נופלות מחוסר שינה לאחרונה, מחרדה מהארי סטיילס ועכשיו פגשתי אותו פעמיים ואני מרגיש כאילו אני בחיים לא אשן שוב.

-

"לואי וויליאם טומלינסון."

קמתי לטינה הרותחת. מה עשיתי? הסתכלתי מסביב, שכבה דקה של מים הקיפה אותי, צנחתי כנגד הארון של המטבח. משפשף את עיניי בבילבול, ניסיתי לקום מהריצפה אך מעדתי. "נרדמתי?" שאלתי יותר את עצמי מאשר את טינה.

"כן , פאקינג נרדמת. עכשיו יש סבון ומים בכל מקום." היא צועדת מסביב, מוחצת את גשר אפה.

התמתחתי, שם לב שהתחת שלי היה יותר מקצת רטוב. " אני יכול לנקות את השאר אם את-" התחלתי.

"לא." עיניה של טינה שורפות חורים דרך ראשי, ואז היא הצביעה על המסדרון. "לך."

הנהנתי ברצינות, הראש שלי מורכן וגררתמ את רגליי במורד המסדרון. הטלפון שלי מנתר כנגד הרגל שלי בכיסי מפתה אותי להרוס את הסיכוי היחיד שיש לי עם הבחור החלומי שלי שחלמתי עליו חלומות רטובים כבר שנתיים. אני ממלמל, " שתוק," מהיר לטלפון שלי ושוקע לתוך מיטתי, משלב את רגליי מולי ובוהה בקיר.

Yours Truly, Louis - larry stylinson translatedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin