BM29

3.1K 339 136
                                    


¤ (¯´☆✭.¸)¤ — ¤ (¯´☆✭.¸)¤

" baby gurl, let's play a super dangerous game. well i—"

" JANGAN HARAP !"

automatik ella dan taehyung berpaling ke arah datangnya suara seorang lelaki itu. ella  hampir sahaja menangis melihat justin datang menyelamatkannya.

manakala taehyung, dirinya kaku dan terketar ketar melihat wajah justin yang seriras dengan jungkook.

" k-kau ! bukan kau dah mati ke ? ma-macam mana kau boleh hidup ?!" justin tersenyum senget. langkah kakinya mendekati taehyung yang mula melangkah ke belakang setapak demi setapak.

" i'm his twins brother. well, aku dan dia langsung tak sama. aku adalah aku dan dia adalah dia " justin mula perlahan lahan mengeluarkan pistol.

sasaran mula ditumpukan pada taehyung.

" aku nak kau, putus asa dari miliki ella" tegas lelaki itu berbicara. tapi malangnya mengundang tawa kim taehyung. dahinya dikerutkan.

" shut up ! i'm not joking !" tawa taehyung berhenti. keningnya diangkat bersahaja. langkah kakinya mendekati ella perlahan lahan.

wanita itu mula gelabah kembali.

" ella ni. aku punya tau. dari awal sehingga akhir dia aku punya. kau tu, entah dari mana datang sibuk nak selamatkan ella ni. apa hal bro ?"

rambut ella dielus lembut dengan jarinya. membuatkan amarah justin naik serta merta. terus sahaja jarinya menarik picu dan melepaskan tembakan.

" tak kena. HAHAHAHAHA" tawa taehyung meletus kuat. entah kenapa, terasa kelakar bila jejaka bernama justin itu melepaskan tembakan tidak mengena.

" ish ! kau ni memang nak kena !" belum sempat justin melepaskan tembakan, taehyung terlebih dahulu mengeluarkan pistol dan menembak justin pada bahagian dada.

justin terjatuh melutut.

sakit yang terasa didada bidangnya mula terasa.

" baru sikit dah lemah ? kau berbeza dengan jungkook. dia tak lemah macam kau. dan paling penting, dia tak bodoh. " taehyung tersenyum senget.

pistol mula ditumpukan pada justin. atau lebih tepatnya, kepala. niatnya satu, menembak justin dan akhirnya tiada lagi penghalang buat dirinya memiliki ella kim.

" T—TAK ! JANGAN TAEHYUNG !" ella menjerit kuat. sedaya upaya dia cuba membuka ikatan pada tubuhnya, tapi semua itu hampa. dia gagal melepaskan diri.

air mata ella mengalir dengan laju.

justin kaku.

taehyung tersenyum sinis. picu mula ditarik perlahan lahan.

BANG !

tembakan dilepaskan.

pistol mula terlepas dari pegangan taehyung dan tercampak jauh dipenjuru dinding. tembakan taehyung tersasar dan tidak mengena pada justin.

dan ia disebabkan oleh jeon jungkook.

" hey bro ! lama tak jumpa." jungkook mengangkat keningnya bersahaja. begitu mudah dia menendang pistol supaya terlepas dari pegangan taehyung.

" SAPE KAU, SIAL ?" taehyung menjerit marah.

" eh eh buat buat tanya. aku lah ni, jeon jungkook. suami sah perempuan yang kau gilakan tu, kan sayang ? " mata dikenyitkan pada ella.

wanita itu pula seolah di dalam dilemma. air matanya mengalir laju. benarkah lelaki dihadapannya ini jeon jungkook yang dirindui ? terketar ketar diri ella dibuatnya.

 [√] Baby Maker | 16+ | 정국Where stories live. Discover now