BM16

3K 357 107
                                    


'¤ (¯´☆✭.¸)¤ — ¤ (¯´☆✭.¸)¤


" haih, macam manalah phone boleh tertinggal. benda penting kot ni——" terus sahaja lelaki itu membuka pintu. niatnya mahu keluar mengambil angin terbatal sebaik sahaja telefon takde.

terus sahaja lelaki itu berpatah balik ke apartment dia dan ella.

" eo ? siapa pulak nak buat video call dengan aku ni?" kening jungkook terangkat melihat noti video call. terus sahaja jarinya menyentuh.

" jeon jungkook ! HAHAHAHA. wehy, awek kesayangan kat sini ni " tawa lelaki di dalam talian itu meletus kuat. mata jungkook membulat melihat susuk tubuh yang dikenalinya.

" sayang !" jerit jungkook. ella menggelengkan gelengkan kepalanya. tanda tidak apa apa. niat wanita itu hanya satu, selamatkan jungkook.

jika hoseok sudah pergi kerana dia, dia tak mahu benda tu berlaku kepada jungkook.

lelaki yang paling dia sayangi.

" sayang ? tak jungkook tak ! tiada lagi sayang untuk mu ! ella sepenuhnya jadi milik aku. dia serah diri ! tengok ? dia sanggup serah diri sebab taknak kau mati !"

sekali lagi taehyung ketawa. jungkook mengetap bibirnya geram. perasaan risau dan marah menjadi satu.

" JANGAN SENTUH DIA LAH ! KAU FAHAM TAK DIA MENGANDUNG ? TAKDE BELAS KASIHAN KE APA?" suara jungkook langsung tidak membuatkan taehyung gentar.

lelaki itu lebih sudi mendekati ella. jarinya mengangkat dagu ella supaya mendongak memandangnya.

" she's mine now, jeon jungkook." pipi ella dicium sekilas. wanita itu menutup mata tidak suka, apakan daya. tangan dan kakinya diikat pada sebuah kerusi.

" ELLA !"

" jangan hiraukan saya, jungkook ! teruskan hidup awak. saya taknak orang yang saya sayang terkorban lagi" teresak esak wanita itu menangis.

jungkook menggelengkan kepalanya. tak mahu wanita yang disayanginya berkorban sebegitu.

lagipun, ella mengandung.

risikonya tinggi.

" nothing to say now ! good bye !"

tet——.

panggilan dimatikan. jungkook berdecit kecil. terus sahaja langkah kakinya laju keluar daripada rumah. jungkook berlari menuju ke tempat parking.

kunci kereta dikeluarkan.

keretanya terbuka.

" jungkook !" laungan seseorang dipandang sekilas. jungkook tiada masa untuk itu. terus sahaja jejaka itu masuk ke dalam kereta dan memecut keluar.

" okay, kenapa terburu buru sangat ?" joyah menyoal sendiri. matanya memerhatikan kereta jungkook yang mula hilang dari pandangan mata.

keluhan dilepaskan.

" aku menyesal tak terima kau, kook. tapi, aku sayangkan beontat"

¤ (¯´☆✭.¸)¤ — ¤ (¯´☆✭.¸)¤

" jadi, apa kita nak buat sayang ? ringan ke berat ? pilih satu—" ketawa kecil taehyung kedengaran di telinga ella. wanita itu lebih memilih untuk berdiam dan menangis.

" ish, cakaplah ! kalau kau diam mana seronok permainan kita ni, sayang !" bahu ella ditepuk. wanita itu langsung tidak bersuara.

 [√] Baby Maker | 16+ | 정국Where stories live. Discover now