BM18

3.1K 352 89
                                    

¤ (¯´☆✭.¸)¤ — ¤ (¯´☆✭.¸)¤

hujan turun membasahi bumi bagaikan turut bersama sama sedih dengan pemergian joyah. jungkook memandang makam wanita itu lama.

keluhan dilepaskan.

" kenapa kau tak cakap ? kenapa tak bagitahu kau jumpa joyah?" soalan lelaki itu diabaikan oleh jungkook. jeon jungkook lebih rela merenung makam itu tidak berperasaan.

" kenapa ?" bahu jungkook ditarik kasar. tangan jungkook menepis kuat.

" dia takut nak bersua dengan kau, jimin !" jungkook berdecit kecil. terus dirinya bangun. jambangan bunga putih diletakkan di atas makam joyah.

" lepas tu kau sukalah tengok kami berjumpa dalam keadaan macam ni? dalam keadaan sorang dah tak bernyawa ?" jimin meraup rambutnya kebelakang. susuk tubuh jungkook dikejar.

" malas aku cakap dengan kau" kaki jungkook semakin laju melangkah. jimin berdecit geram. lelaki itu terus berlari melepasi jungkook dan menyekat laluan lelaki itu.

" shet. bukak laluan" pinta jungkook, dingin.

" satu je aku nak kau dengar cakap aku, jangan berhenti. benda masih lagi belum tamat. taehyung masih merayau. dan ella kesayangan kau, dalam bahaya"

jungkook mengeluh.

" tak faham akue dengan taehyung tu. dari dulu lagi—aku ingat dia berubah, sebab tu——" mata jungkook perlahan lahan memandang ke arah jimin.

jimin tersenyum senget.

" sebab tu kau TERbantu dia dan TERjadi baby maker. kook, kami masih lagi tunggu kau balik"

" aku tahu itu"

¤ (¯´☆✭.¸)¤ — ¤ (¯´☆✭.¸)¤

" ella, sayang"

" bau kau wangi"

" kau cantik "

" boleh aku sentuh kau?"

" anak kau ni akan aku bunuh"

" jungkook tak layak untuk kau"

" kau milik aku"

" sayang "

" sayang "

" sayang "

" sayang "

" JANGAN SENTUH AKU, TAEHYUNG !" wanita itu menjerit nyaring. tercungap cungap dia mencari nafas setelah mendapat mimpi buruk yang dasyat.

terus sahaja air matanya mengalir laju. tubuh ella ditarik ke dalam dakapan jungkook erat. ubun ubun wanita itu dicium dan digosok.

" ni aku, jeon jungkook " bisikan halus jungkook mulai dapat mengurangkan rasa takut wanita itu. tubuh jungkook dipeluk erat untuk melepaskan rasa trauma yang ada.

" sayang, baby makin besarlah" jungkook tersenyum manis. perut ella disentuh lama. wanita itu hanya diam dan menganggukkan kepalanya sekilas.

" ish, janganlah sedih sedih. ceria sikit. ha ce sengih. sengiiihhh" jungkook mula tersengih. gigi putihnya yang tersusun rapi ditayang. dadanya dipukul ella geram.

 [√] Baby Maker | 16+ | 정국Where stories live. Discover now