Chapter 6

10.5K 161 10
                                    

Jam sudah menunjukkan pukul 12.40 tengah malam. lampu lampu bilik sudah dipadam dan yang tinggal hanyalah lampu-lampu koridor. samar samar cahayanya terbias ke dorm-dorm.

Daniel sempat memandang ke arah katil sebelah yang merupakan katil rakan baiknya, Khairul Asyraf, kosong dan kemas. sememangnya Daniel tidak mengetahui dimana Khairul berada sekarang kerana selepas solat isyak berjemaah di surau, dia terus bergerak balik ke dorm kerana ada sesuatu yang menganggu fikirannya. Dia menyangka Khairul pergi menonton television memandangkan pelajar asrama hanya dibenarkan untuk menonton television pada hari-hari cuti sahaja tetapi sangkaannya meleset. Paling lewat pun pelajar hanya dibenarkan untuk menonton television sehingga pukul 12 malam sahaja.

"Ahh, budak ni balik kot..."

Daniel seakan berbisik kepada diri sendiri. Setelah keadaan bilik sunyi, Dia mengambil keputusan untuk keluar. Jika ada ahli bilik yang perasan dia keluar pada waktu begini pun, mesti mereka menyangka yang dia ingin ke tandas walaupun arah tujunya bukan untuk ke tandas.

Selepas waktu rehat tamat tengah hari tadi, Daniel sekali lagi menerima cebisan nota yang diletakkan di dalam laci meja nya. Kali ini nota yang ditinggalkan dalam cebisan kertas itu berbunyi "DATANG BILIK WARDEN SELEPAS LAMPU BILIK DIPADAM". Berbeza dengan nota nota sebelum ini, nota kali ini ditulis dengan huruf besar. Kedengaran seakan tegas dan menyeramkan.!

Dalam perjalanan ke bilik warden, Daniel masih lagi belum mampu mengaitkan sesiapa yang membantu Cikgu Hafiz untuk meletakkan nota tersebut di dalam laci mejanya. Perasaannya pula berdebar dan agak ketakutan kerana bimbang kejadian sebelum ini kembali terjadi.

Daniel mengetuk pintu setelah seketika berada di depan bilik warden. Perasaannya masih bercelaru sama ada ingin mengikuti apa yang ditulis di dalam cebisan kertas tersebut atau tidak. Bimbang gambar bogelnya tersebar, Daniel meneruskan niatnya untuk mengetuk pintu bilik warden tersebut.

"Knock... knock..."

tiada sesiapa yang membuka pintu.

"Knock... knock..."

Pintu bilik warden dibuka dari dalam. Cikgu Hafiz tersenyum melihat Daniel akhirnya datang setelah menunggu agak lama. Pakaian Cikgu Hafiz agak simple malam itu, hanya kain pelikat dan baju pagoda putih.

"Sampai pun kamu, cepat masuk"

Daniel segera patuh dan masuk ke dalam bilik sebelum pintu dikunci oleh Cikgu Hafiz.

"Duduk lah Daniel... buat macam rumah sendiri. ingat lagi tak apa yang kita pernah buat kat sini?"

"Kenapa cikgu panggil saya ke sini malam-malam macam ni? Cikgu suruh siapa yang letakkan semua nota tu kat dalam laci meja saya? dia tahu ke apa yang kita pernah...?"

Sebelum sempat soalan habis ditanya Daniel, Cikgu Hafiz duduk di sebelahnya. Pantas tangannya memegang tangan Daniel sambil menbelai-belai tangannya.

"Saya rindu kat kamu lah Daniel... kamu tak rindu kat saya ke?"

Usai bertanya soalan, Cikgu Hafiz mengalihkan kedudukan tangan Daniel untuk diletakkan atas kemaluannya yang sudah terangsang itu. Daniel terus mengalih kedudukan tangan dalam keadaan yang sangat marah.

"Kau dah kenapaaa. Aku cakap aku bukan gay, aku bukan gay lahh siall !!!"

"Dushhhh..."

Satu penumbuk singgah ke perut daniel. Sakit dan perit!. Cikgu Hafiz bukan lawannya disebabkan faktor tubuh badan mereka berdua.

"Kalau kau taknak sakit lagi, baik kau jangan jerit.! Kalau tak, teruk aku kerjakan kau.!"

Melihat keadaan Daniel yang sudah kembali tenang itu, Cikgu hafiz memimpin tangan Daniel untuk kembali duduk di atas sofa. Pakaian Daniel dilucutkan satu persatu sehingga tiada seurat benang pun berada di badan Daniel. Tidak ada apa yang mampu dilakukan Daniel kecuali menangis sementara badannya digomol oleh wardennya sendiri.

Kini, mereka berdua sudah dalam keadaan berbogel. Cikgu hafiz sempat mencium dan menjilat leher Daniel kerana dia tahu kelemahan lelaki letaknya di leher.! Tanpa menunggu lama, Cikgu Hafiz menghunus senjatanya ke lubang dubur Daniel.

"AHHH, Sakit cikguuu sakittt"

"shuhhhh, sikit je ni, nanti kamu akan rasa okey"

sememangnya apa yang dikatakan wardennya itu betul. rasa yang dialaminya kali ini berbeza dengan pengalamannya sebelum ini. henjutan demi henjutan yang dilakukan oleh Cikgu Hafiz, peritnya sudah tidak seperti dulu.! Henjutan akhir dilakukan oleh Cikgu hafiz dan mereka berdua berbaring di atas lantai bilik warden itu. Daniel memejamkan matanya akibat mengantuk dan keletihan.

****
Daniel berjalan perlahan pulang ke biliknya. Jam tangan menunjukkan waktu sudah menghampiri 2.30 pagi.

Tiba-tiba, ada seseorang yang menyentuh badannya dan Daniel terus berpaling ke belakang.

"Khaiii !!!! Kau buat apa kat sini? Kenapa belum tidur? Kau..."

Belum sempat Daniel menghabiskan kata katanya, Khairul terus memeluk Daniel Asyraf. Air mata Daniel tanpa disuruh mengalir di pipinya. Dia teresak esak dan Khairul Asyraf hanya diam tanpa bicara.

****
"Kau... okay budak kecik?"

Khairul Asyraf memulakan bicara setelah keadaan kembali tenang. Tangisan Daniel juga juga telah reda.

"Aku penat... nak tidur"

Daniel menjawab soalan itu dengan alasan yang dirasakan paling tepat. Dia tidak berhasrat untuk menceritakan apa yang telah terjadi kepada Khairul Asyraf, bimbang sesuatu yang tidak dijangka akan berlaku.

"Cikgu Hafiz ada buat something yang tak elok kat kau? Aku tahu apa yang dia buat!"

Khairul Asyraf enggan melayan alasan yang diberikan Daniel. Dia tahu sesuatu yang telah berlaku di dalam bilik warden.

"He.. rape me... Khai.... Aku..."

Daniel tidak mampu menghabiskan ayat dek kerana air matanya yang kembali tumpah. Khairul Asyraf tetap setia di sisi Daniel.

"Kita tak boleh biarkan lelaki tak guna tu buat macam ni lagi kat kau! Jom kita report polis!"

Kemarahan Khairul Asyraf meninggi.

"Dia ada gambar dan video aku Khai. Aku tak berani..."

"It's okay, budak kecik... I'll help you... Aku pun victim dia!"

"Khai, I'm tired. Can we go back to our room now"

Daniel tidak berkata apa apa dengan cadangan yang diusulkan Khairul Asyraf. Dia masih bimbang.

Kedua mereka berjalan ke bilik dalam kebisuan. Khairul Asyraf mengambil peluang tersebut untuk memegang tangan Daniel dan Daniel hanya membiarkan tangannya dipegang.

(Beraambung)

Daniel IskandarWhere stories live. Discover now